Flyttkartonger

Halloj!
Så var denna dag slut också.
Vi har varit ute, handlat, ätit på Sibylla, fikat med Mummu, visat lägenheten för ännu en familj och så har Andres vart och hämtat 18 st flyttkartonger från en kompis. Och så fick jag några av syrran också idag

Jag började lite lätt kolla på babykläder som är för små våra barn och sorterat dem.
Imorgon bitti ska min bäste och äldsta vän Joel (Jopo) och hans flickvän Jessica på RUL (rutin ultraljud) där dom ska se om babyn är samarbetsvillig och vill visa om det är en flicka eller pojke.  Jätte spännande!!
Sen ska vi försöka styra upp det så att dom kommer hit efteråt och får babykläder.

Imorgon ska vi till Fittja, för Javi fyller 17 år. Innan dess ska några andra komma och titta på lägenheten....
Igår skulle det komma några klockan 15.00. Syrran var här och höll mig sällskap, för Andres var på jobbet. 15.10- ingen hade kommit... 15:45- ingen hade kommit! Dom kom helt enkelt inte, och hörde inte ens av sig! Va fräckt!

Vi på Sibylla


Besoliina & Mummu bakar sandkakor


Här snackar vi taktik!


Denna gång fick barnen varsin russinask av Puua, och det var himla poppis OCH mycket nyttigare än "ellipullo"
Tack Puua!

Nicole & Jonathan


Jonathan ska flytta!



Just nu sitter jag och Andres och spelar Word Feud. Fick tipset av Shabnam förut, och märkte att det är väldigt populärt (och beroende framkallande) Men det är roligt, och man måste använda huvudet också! Hjärngympa med andra ord! Har ni testat det?

Håller också på att sortera våra barnfilmer... köpte ju såna där DVD fodral för 10 kr styck, så nu blir det ordentlig ordning och reda och allt är på samma plats.
Imorgon om tillfälle ges ska jag packa.
Jag blir ivrig bara jag tänker på hur jag får kasta/rensa, ge bort och packa ner.

Jag är väldigt pedantisk av mig och jag mår som bäst när jag har det fint hemma. Allt har sin plats.
Och jag mår bra när jag får kasta eller ge bort grejer, då kan jag andas igen. Med andra ord- jag är ingen sparare/samlare.

Nä nu ska jag avsluta detta och koncentrera mig på att vinna över Andres på WordFeud.
Men jag hittar fasiken inga ord som har bokstaven Z ??


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Jepp beroende framkallande!

2011-09-27 @ 23:02:20
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Helena

Några ord på Z: zebra, zoo, zoolog, zoologi, zon, zonterapi.... googla på bokstaven så hittar du säkert massor med fler ord. :) Lycka till!

2011-09-27 @ 23:21:42
Postat av: Shabnam

Hoppas vi ses imorrn!( beror på Diegos träning) roligt med Word feud!

2011-09-28 @ 00:52:39
Postat av: Therese

Zorro, Zoo, Zink är några ord på Z Spelar själv wordfeud, heter elemra där =)Super söta barn du har =)

2011-09-28 @ 11:09:46
URL: http://mylittleangels.webblogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback