Cheerleading

Igår hader Emma & Felicia sitt andra cheerleading pass, fick bilder från Anna:

Emma högst upp

Felicia högst upp


Jag har också gått på Cheerleading när jag var ung (hahaha, känner mig lastgammal nu) och det var jätte kul!
Allt var så roligt med just det, så därför tipsade jag tjejerna om att dem borde börja på cheer, för dem skulle nog tycka om det. Där är det bra träning för hela kroppen, bra musik och häftiga program. Och eftersom jag var alltid minst så fick jag vara den som fick flyga och vara högst upp på toppen, and i loved it.

Jag är säker på att våra show-girls kommer att älska det här!


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback