Uppdatering kommer imorgon

Zzzz, denna dag har vi inte legat på latsidan iaf, det har varit full rulle från morgon, fram tills nu. Men riktigt roligt har jag haft det!

Barnen har precis blivit nattade, ibland är det faktiskt OK att få vara uppe lite längre på kvällen. 
Nu ska vi kolla klart på filmen vi började titta på igår Pirates i Caribien, sista delen, men jag misstänker att det är jag som somnar ikväll innan filmen är slut....

Jag uppdaterar bloggen imorgon, nu är jag alldeles finito och så skriver jag från mobilen och alla bilderna är i kameran.

Så kort och gott- Vi ses och hörs imorgon!!! 

Pusu, Beso 

Bild på mig & Danilo


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback