Tjuvkikat på lägenheten

(Skrev detta inlägg nyss, men allt försvann så jag får skriva om det så gott jag kan...)

I tisdags kväll fick vi gå och tjuvkika på vår nya lägenhet. Andres känner dom som bor där nu, så dem bjöd över oss för att ta en titt. Andres skulle mäta badrummet för han har ett projekt på G där...
Jag passade på att kika runt och jag blev om möjligt ÄNNU mer kär i lägenheten!
Den är så perfekt för just våran familj.
Dom ska lämna kvar lite garderober/förvaring, så jag måste tänka om med mina planer där...
Jag vill flytta dit nu med detsamma!

Om ca. 3 veckor får vi nycklarna skulle jag tro, men då ska det målas, tapetseras, rivas och fixas innan vi flyttar in.
Den 20:e ska jag och syrran till IKEA och handla lite möbler och gardiner till barnens rum, det behövs eftersom dom ju ska få egna rum. Jag är taggad!

Nu har min lilla mamma blivit opererad för gallsten och gallblåsan, och vi ska dit och hälsa på henne på sjukhuset så fort grabbarna och Bessa Bus har vaknat, och när Andres kommit hem från jobbet. Vi ska även plocka upp Puua och åka förbi Rusta för att köpa en present till Mummu som jag vet att hon så gärna vill ha

P.S Idag har Shabnam och Diego sin beräknade förlossning.
Vi väntar spänt hela familjen på att lill Prinsen är redo att möta världen.
Jag ska bli bonus farmor när som helst!!!
Andres väntar spänt han också- inatt klättrade han över mig vid 4 på morgonen för att han trodde att min mobil ringde? Hahaha, snacka om att vara på helspänn!



Och Nicole ska börja på dagis nästa tisdag! Då är det bara det där samtalet på ca. 30 minuter, sen är det inskolning onsdag, torsdag och fredag som gäller. Hon är inte speciellt taggad.

Nu sitter Nicole och lägger pussel med min iPhone här bredvid mig, hon är grymt duktig!
Nu ska jag fixa nya bilder till ramarna som hänger i hallen.

Chao!


Kommentarer
Postat av: boosse

Barn brukar ju gilla att höra samma bok om och om igen. Maribel likaså. Blir liiiite tjatigt men vad gör man inte :)

Jo det är bra, vi är friska och krya men lite trött är jag. José har praktik på vardagarna och kommer inte hem förän på kvällen och på helgerna jobbar han så jag är hemma med ärtan helt själv, hela tiden i princip. ska inte klaga för snart står vi där vid dagis och lipar.

hur har ni det? Hört något nytt om bebisen? :)

2011-10-06 @ 14:08:19
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: boosse

Ja, tyvärr så är det väl det :(

Dagisplats är sökt för längesedan, hon måste tyvärr börja redan i januari, men jag tror inte att hon får plats där vi vill, så långa köer!

Jag hoppas att det går bra för nicole på sitt nya dagis men hon hade sin kusin där va?

kram

2011-10-06 @ 19:44:51
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: angelica

Hejsan satu!!

Kikar in lite!!

Varför börjar inte tjejerna samtidigt??

Vore väll bra så har dom varandra??

Kul att ni ska flytta till fler sov rum!! Vart?

Grattis att du blivit Lill farmor!!

Kram kram

2011-10-10 @ 02:21:30
URL: http://sagaochfilipsblogg.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback