Lite blandande bilder

Skickar in lite blandade bilder på dagarna som gått så att jag inte har sååå himla mycket att lägga in och skriva om på en gång. Enjoy-
************************************************

Morbror Lasse och kusin Jon var här för nån vecka sen. Alltid lika mysigt att ses!


Mina tankar är hos dem hela tiden nu under denna oerhört tuffa tiden.

Grabbarna fick också vara med på myspys för en gångs skull. Annars har vi brukat ta fram myspys efter att dom har lagt sig, behöver jag ens förklara varför...?
Men ikväll var dem lugna och åt faktiskt fint.
 
Jag ute på promenad med min dyrbara last
Vi väcker VÄLDIGT STOR uppmärksamhet när vi kommer gåendes. Folk stirrar, ler och stannar för att prata.


Diego, Shabnam och Micael var här på middag några dagar innan lille Robin kom till världen.
Diego & Micael


Shabnam, Nicole, Vanessa, Danilo & Andresito äter glass till efterrätt


Nicole tar ett bad...


Min finaste virvelvind Bessa Bus sover så sött på soffan.
Mamma älskar dig så mycket


Det är farligt att somna såhär, för då kan man vakna med ansiktet fullt med klistermärken...


Nyvaken Kockis och nyvaken Puua gosar


Bus på G?


Puua & Jonsku


Ive got company in my bed.....


Syskonkärlek!



Jepp, Andres sover som en stock här också, så jag hann lägga in dess bilder...
Nu ska jag bära Vanessa till sin egen säng och sen ska jag försköka få med Andres ner och sova.

God Natt allihopa!


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Härliga bilder pusu beso. Du skulle ha varit med ikväll på Ladys night:)

2011-10-16 @ 00:21:02
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Tanna

Hej ! Jax blir 5 månader den 22:a. Tiden går så snabbt !!

2011-10-16 @ 09:03:32
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback