Lazy Sunday

Idag har vi inte jobbat alls i lägenheten. Målarna var där och spacklade en sista omgång i vardagsrummet och i hallen, och nu ska det torka. Resten av rummen skulle vi fixa till själva, men idag har vi tagit en vilodag.
Andres, speciellt behövde det, han har jobbat så mycket, vaknat ap-tidigt och gjort långa dagar. Och så har han jobbat med nya lägenheten fredag, lördag så han har tbom fått djupa sår/blåsor i händerna, stackaren. Så både han och händerna behövde vila.

Vi var där nu ikväll och skulle visa lägenheten för Anna och Emma, dom har ännu inte varit där. Igårkväll var Abuelo, Abuela, Oscar, Sergio och Emilio där en snabbis också.
Jag tog bilder idag också, men jag ligger nere i vårat rum nu och kameran e där uppe, så dom kommer imorgon.

Vill tacka Anna, Stefu och Emma såklart för en säck fullt med fina kläder till Nicole och Vanessa som Emma hade när hon var liten! U are the best!
Tjejerna (och jag!) var helt i sjunde himlen så mycket Mimmi kläder som det fanns där!
Ingen kan väl ha missat att jag bara ÄLSKAR Musse och hans vänner???

Nicole envisades om att sova med en klänning som fanns där, och då fick Bessa sitt berömda utbrott...

Idag har vi varit i Bauhaus också, köpte spotlights till grabbarnas rum.
Måste säga att alla barnen var jätte snälla och lugna hela vistelsen där och allas humör var på topp!
Och ändå gick vi runt där länge och kikade på allt som vi skulle vilja ha.. =)

Nu ska jag dra täcket över mig och sova, klockan borde ju "egentligen" vara en timme mer... Det är alltid svårt att ställa in sig i det där de första dygnen när man går till vinter/sommartid tycker jag.

Brr va det är kallt här nere!!!
God natt!
Hoppas att alla barnen sover gott så jag slipper vakna sjuttioelva gånger inatt igen...

Bilder jag tog med mobilen idag på Bauhaus:


Kommentarer
Postat av: Me and My Baby Dolls

Ops, vartför blev det så många dubletter på bilderna?? =/

2011-10-31 @ 12:19:04
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback