Grattis MINNA!

God morgon!

Här hemma har vi hunnit med en hel del.
Jag har diskat, plockat, satt på en maskin tvätt, vi har ätit frukost, badat, tvättat håret, klippt klorna och borstat gaddarna på alla 4 busungar.
Vi får ju inte glömma att vi också har hunnit med att bråka om kläder, Nicole och jag. Hon är så mån om vilka kläder hon vill ha på sig, den lilla divan... Nu ville hon absolut inte ha på sig tröjan med roliga monster på, så hon fick ett utbrott över det och slängde iväg den och nu sitter hon och surar med bara trosorna på.
Vi bråkar också om hur håret ska vara.
Varje dag ska både Nicole och Vanessa ha håret som Madicken. Dvs.håret halvt uppsatt. Eller som lus-Mia och ha hästsvans långt ner... så varje dag får jag kämpa och envisas, och alla frisyrer har egna namn.

Nu väntar vi på att Andres har badat klart, sen ska det storhandlas för kylskåpet ekar tomt...


Vill även passa på och gratta min morbrors fru MINNA som fyller år idag!

Igår när vi var på BB och hälsade på bebisen så var Karo & Mummu iväg till morbor Lasse och lämnade några blommor från oss alla som han ska ta med sig till sjukhuset idag.
Hon kan inte ta emot besök, för hon har föt ont.
Det gör så ont i mitt hjärta.
Jag kan inte ens beskriva hur orättvist allting är, vad hela den familjen får gå igenom varje dag.
Minna fortsätter sin långa, hårda kamp mot cancer. Hon är så stark, så stark.
Vi ber för henne varje dag, och det går inte en minut utan att hon finns i våra tankar.
Vi älskar henne så.

Grattis på din födelsedag Minttu!


Kommentarer
Postat av: mamus

Ni finns i våra tankar beklagar sorgen kram från Mamus&Affaj

2011-10-09 @ 16:36:07
Postat av: Karolina Nordling

Livet tar snabbt en annan väg... :(

2011-10-09 @ 18:49:46
URL: http://www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback