GRATTIS BÄSTA MORBROR LASSE!

Igår fyllde min morbror Lasse år, vi tyckte att dom behövde lite glädje i sina liv så vi åkte hem till dom och hade med oss all födelsedagsfika och annat gott.
Jag gjorde 2 st tårtor

Det var riktigt mysigt att få träffa dem, umgås och prata. En helmysig kväll blev det!

 GRATTIS till min bäste morbror Lasse!!!

Han är så stark så det är helt otroligt. Jag beundrar hans styrka och mod något enormt.
He is my hero.


Barnen lekte mycket i Jons rum, knappt man såg dem på hela kvällen. Förutom små grabbarna som gick omkring med min mobil eller med Jons innebandy klubba hela kvällen...
Jag är lycklig över att mina barn avgudar Mikaela och Jon, att dom betyder så mycket för dom.
Och att Jon tycker om och orkar leka med dom är jätte kul!


Min kusin Mikaela & Anna


Sebastian & Jonathan spelar biljard
(fast han var inte så glad över "hjälpen" han fick från Jonathan)


Syster Karo, brorsan Toni och min mamma


Brudarna ville också köra en biljard match


Danilo med moster Karolina


Jonathan med Mummu


Sen gick jag, Nukke, Toni och Mikaela och beställde pizza från en pizzeria bredvid. Och det smakade gott kan jag lova! Alla åt med god aptit.


Efter pizzan så fick Mikaela äran att tända ljusen på Lasses tårta, och så gick vi ut och sjöng för honom, såklart på alla 4 språken


Det var härligt att se glädjen i hans ansikte, höra hans underbara skratt. Det förtjänar dom efter allt dom gått igenom.


Danilo gick iväg och helt plötsligt dök han upp med en gaffel och började äta pizza från Lasses tallrik, som om han var bjuden, och när det var tårtdags så kom Jonathan med en sked och högg i i hans tårta... Hmm...


Bus inne i Jons rum.
Vissa stunder trodde vi att dom ska komma igenom väggen, så högt som det lät där flera gånger!


Jon & Felicia



Tack ALLA för en jätte mysig kväll!! Det måste vi göra oftare!
  


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback