Gårdagens IKEA tripp

Igår, på förmiddagen åkte jag, syrran, svägerskan och mina två skuggor Nicole & Vanessa till IKEA på en "liten" shopping runda.

Det behövdes eftersom jag behövde köpa några grejer därifrån... Alla barnen ska ju få egna rum när vi flyttar, så jag köpte en möbel till Nicoles rum, en massa lampor, blommor, krukor, säkerhetslås till skåp, hyllor, en massa ljus osv.
Jag lämnade av dem hemma hos Mummu och Puua, dels för att jag inte "vågade" ta hem dem och visa för Andres, för ni vet ju hur män är- dom tycker att allt sånt där är så onödigt. Men han blir nog glad och nöjd sen ändå.

Tjejerna var faktiskt hur duktiga som helst. Jag hade en liten muta med mig- varsina godispåsar, så dom satt och mumsade på i kundvagnen medans vi lastade på...


En liten fika paus...


Vanessa somnade som en stock så fort vi satte oss i bilen. Det är jobbigt att shoppa ju!



Direkt efter att vi vart och lämnat av grejerna hos Mummu & Puua så åkte Anna och jag vidare till Coop med tjejerna för att köpa alla grejer till tårtan, och sen hann vi bara hem, barnen åt medans jag gjorde tårtorna, och sen åkte vi igen. Fullspäckad dag med andra ord!

Tack Anna för skjutsen, jag uppskattar det verkligen!
Och tack allihopa för sällskapet, riktigt mysigt.



Kommentarer
Postat av: boosse

Var roligt att ni äntligen kom iväg till Ikea. Män! det är ju detaljerna som gör det i hemmet.

2011-10-24 @ 20:38:31
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: boosse

Var roligt att ni äntligen kom iväg till Ikea. Män! det är ju detaljerna som gör det i hemmet.

2011-10-24 @ 20:39:11
URL: http://boosses.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback