Fredagsmyyys

Idag på dagis så frågade dom på samlingen vad det är för dag idag, och då svarade några av barnen "Fredagsmyyys!"

Det har vi alltså haft nu ikväll. Mummu & Puua är här och vi har tittat på Idol, tjejerna slocknade på soffan i våra famn- helt utmattade. Nu är det paus innan det meddelas om vem som får lämna Idol. Vad tycker NI? Vem ska vinna? Jag håller stenhårt på Molly!

Det var allt för denna dag, nu ska jag vara lite social, så mer text kommer imorgon.

Några bilder från kvällen...






Helena-
Jag tog absolut inte illa upp av dina fina råd, tvärtom- jag uppskattar dom mycket!

Ha en underbar helg allihopa!


........... Saknar ..........


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Mysigt!!!

2011-10-15 @ 08:38:11
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Helena

Skönt att höra. Är så svårt att veta ibland hur man tolkar det som skrivs. Ha en bra lördagskväll! :)

Kram

2011-10-15 @ 18:00:38
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback