♣ Höstbilder ♣

Nu har jag sorterat lite bilder och tänkte bjuda er på några höstbilder.
Sen måste jag bränna bilder igen så att jag inte förlorar dem, nu är det september bilderna som står på tur, allt annat är redan sparat. Duktigt va? =)

En fin höstdag på Mummu & Puuas altan...


Busiga Besoliina


Åka rutchkana är kul


Bus ute på våran gård


Daniella och Nicole, Vanessa & Julia klättrade upp och åkte ner säkert 1034847593 gånger och tyckte att det var lika kul varje gång...


Danilo åkte också ner och försökte komma upp igen från helt fel håll...


Gårdens barn tycker jätte mycket om att leka och ta hand om våra busungar
(På bilden har Bessa precis sprungit in i gropen...)


Min dyrbara gäng ute på vift
(spana in Divan Nicole med sin väska...
Och Vanessa som inte går nånstans utan sin väska, hon t om SOVER med den....)


My cookie-monster!


Spiderman Jonathan


Danilo pussas med Mummu


När vi var i lekparken så kom Nicoles dagiskompisar Novalee och Liam dit med sina mammor också.
Nicole som har pratat så mycket om Novalee blev blyg och gömde sig bara, fast Novalee så gärna ville leka med henne. "Det är min Nicole!" sa Liam, men Novalee höll inte alls med honom.

Novalee & Liam hjälper Vanessa & Nicole att gunga


Då hjälper Bessa Novalee också!


Alla barnbarnen
 (förutom Sebastian) hos Mummu & Puua


Jag och syrran myser under filten medans vindarna river utanför fönstret och busungarna har sin konsert
med Puua i köket....



Huh Huh, jag ska nog avsluta det här så att ni orkar läsa...

Imorgon bitti ska min kära Mamma opereras för gallsten, så när det är besökstid- we will be there!
Lycka till imorgon mamma, RAKASTAN!


Kommentarer
Postat av: elfina

jomenvisst! tyckte vi hade en del gemensamt, roligt att titta till varann och lägga en kommentar eller hur=) mysigt ni hade det syrran o du. du har jätte fin blogg design, gillar texten också, inte för mkt krummelurer, enkelt och bra!

2011-10-05 @ 22:10:38
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Helena

Härliga utelekbilder du lagt in i detta o förra inlägget. Så kul att se era barn ute o leka, alltid lika glada o nöjda. :)

Kram

2011-10-06 @ 00:00:56
Postat av: Karolina Nordling

Jätte härliga bilder !;) värsta väskposen ;)

2011-10-06 @ 07:17:24
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Taru

Fina bilder på busungarna :-) Hälsa din mamma , Hoppas allting går bra för henne..

Kram

2011-10-06 @ 07:30:44
Postat av: Emma

vilka mysiga höstbilder:)

Julklappar till dina barn är väl inte svårt att komma på??



2011-10-06 @ 10:01:15
URL: http://www.mammatillbenjamin,blogg.se
Postat av: Sandra

Vackra barn! Dom är så fin! :)



Ja jag älskar den där tapeten! Den är köpt på Bergners - Idè och design i Söderhamn, vet dock inte vad den heter men det finns i olika nyanser. Super fin!



Försökte leta den här men jag hittar den inte, men du kan ju titta på deras hemsidan :)



http://www.nordsjoidedesign.se/



Kram!

2011-10-06 @ 10:31:37
URL: http://www.viskablifyra.blogspot.com
Postat av: -Santsu-

Mummulle voimia leikkaukseen ja pikaista paranemista!!

2011-10-06 @ 11:47:14
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

nemen gud vilken tuff sits ni kan klicka på sidan sådär :D skit smidigt ju :D

2011-10-06 @ 13:33:34
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Anonym

Satu läs det här: My Daughter I wish you,Love# Hope#Joy#Peace# Beaty. Läste det på en tidning,och vill att du tar en del av det.Rakastan.Din mamma.

2011-10-07 @ 18:50:32
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback