Bus med Jopo & Jessica

Halloj!

Är ganska så seg just nu efter en väldigt trevlig dag/kväll, så jag skriver lite i taget. Idag har Diego, Shabnam och Micael varit här på middag, vilket var så mysigt!
Shabnam kan föda närsom helst, men om 4 dagar (!!!) är hon beräknad.

Hur som helst-

Häromkvällen var Jopo & Jessica här.
Eftersom dem varit precis på det stora ultraljudet och fått veta att det är en son dom väntar så kom de stolta paret förbi och fick en massa kläder och lite annat skoj med sig hem. Tur att man hade dubletter på nästan allting, så Diego & Shabnam fick ett set, och Jopo & Jessica det andra.
Har även gett bort tjejernas baby kläder till Linda som väntar en flicka som förväntas komma i januari. Lite kläder gav jag också bort till grannen... Så nu har jag inga baby kläder allskvar, vilket känns lite sorgligt, men samtidigt helt okey.

Barnen var såklart i extas när dom var här och skulle busa med dem och ge dem chips och kakor och allt vad dom nu hittade.

Jessica, Jopo och en busig liten docka.

 
"Finns det verkligen en bebis där i magen??"


Tjejerna ville gärna hjälpa till att kika på alla kläderna...


... Ja, som ni ser så var det en hel massa bus....


Så dom slocknade av utmatthet. Jopo & Jessica alltså.



Tack för en mysig kväll!
Jopo visade mig en bild på våran förskoleklass också, men jag hade problem med att få in den här på bloggen, så jag gör ett nytt försök imorgon...

MÅSTE också lägga in en låt som Jopo visade mig på youtube, vet att min bror Stefu skulle gilla den! You have to see this brother!

      

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Buskorvarrrrrr......:)

2011-10-03 @ 05:48:07
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback