Vila i frid, Minna ♥



Klockan är nu 12 i Finland, och nu börjar ceremonin för våran älskade, saknade Minna.
Den tar ca. 3 timmar och därefter blir det urnsättning. Hennes urna ska ligga där mina morföräldrar ligger begravda.
Jag önskar så att jag hade kunnat vara där med dem... Är verkligen jätte ledsen att jag inte är där.
Men det gick bara inte, fast vi försökte. Fast nu känner jag att jag borde ha GÅTT dit. Alltså till fots. Jag hoppas att dom känner vårt stöd ialla fall. 
Jag tänder ljus här hemma för Minna och familjen. Vi tänker på Er, och finns med i tankarna.

Jag Älskar Dig Minna!
Nu får Du vila i frid.
Vi ses igen.


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback