Sista natten

Nu är sista natten i denna lägenhet kommen. Hoppas att vi alla sover gott, vi har en fullspäckad dag framför oss imorgon!

Barnen ska vara hemma hos Mummu mefans vi fixar och donar.

Det är en hel del kvar att fixa här hemma, det gör mig stressad....
Men jag har nån timme på mig under morgon lvisten innan flyttbilen kommer vid 10.

Undrar vad barnen kommer att tycka att komma till våran nya lägenhet, och se sina saker där? I deras alldeles egna rum??

Ikväll när jag och Mummu var och städade, och Puua och Andres var här och hade utflyttningsfest så sa Nukke till Puua, helt allvarlig och saklig:
"Puua.... När vi flyttar så kan du inte komma dit. För vi behöver lugn och ro."


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, vilken underbar kommentar av Nicole. :)

2011-11-27 @ 18:27:57
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback