Renovering Dag 12 (Onsdag)

Halloj!

Idag ringde barnens storasyster Patti och frågade om barnen fick komma hem till dem och leka lite.
Så jag fick chansen att gå till lägenheten för att måla klart vårat sovrum.
Om igen- Jag har ingen framtid som målare.
T om taket fick lite färg...  Jaja, men jag kände ändå att där var det inte så noggrant, det är ändå "bara" vårt sovrum... Men det blev helt OK ändå (hoppas jag, haha...) Andres kom och hjälpte till, så vi fick hela rummet klart.

Puua har jobbat i lägenheten hela dagen med att spackla, slipa, spackla, slipa... och gjort en massa annat också.

Efter en stund ringde Patrik och sa att Kockis (Danilo) är jätte ledsen och vill till mamma. Mammas pojke! Så han och Felicia kom förbi och lämnade honom hos oss.
Som tur är så höll vi på att bli klara precis... Men det hindrade inte honom från att stoppa sin fot i målarburken så hela hans sko förvändlades grå/blå aktig! Det gick dock bort med vatten sen, men han fick följa med till affären med en sko på sig...

Även min bästa vän Joel kom förbi och kikade på lägenheten och följde oss till affärn. Hans tjej Jessica jobbade, men jag hoppas att hon följer med nästa gång :)

När vi kom för att hämta barnen hade tjejerna på sig nya, snygga one-piece kläder som dom fått av dom.
Verkligen jätte snygga, och dom skulle såklart ha på sig dom imorgon, så då ska jag passa på att ta kort på dom.

 Tack till Patrik och Patricia för hjälpen!


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback