IDOL 2011, Moa är GRYM!

Ni som säger att årets Idol är skit så ska ni nog kolla på den här tjejen.
Moa Lignell, här framför hon en låt som själv skrivit.
En ny hit-låt helt klart, hon är grym!





Jag gillar verkligen Molly och Robin också, dem tre hejar jag på! Fast Amandra F är ju också bra.

Vad tycker Du om årets Idol?
Vem/Vilka hejar du på?

Vi brukar ha fredagsmys och titta på IDOL med Vanessa & Nicole, men ikväll sov dom innan det började.
Jag hade räknat ner på tiden sen typ fyra idag, för vi alla var jääättte trötta. Grabbarna sov också bara ca 10 minuter på hela dagen. Dom var ju hos Abuela med Oscar och Patti som barnvakter medans vi var på Minnas begravningsceremoni. Det gick jätte bra att lämna dem där, förutom grabbarna och mest då Danilo som saknade oss. Och Bessa Bus fick också något utbrott och bet Patti i benet för att hon gav telefonen till Nicole...
Jonathan fick också något utbrott, han och Vanessa har lika het temperament som sin pappa. Haha...

TUSEN  TACK FÖR HJÄLPEN ABUELA, OSCAR OCH PATTI!

Oh no, fick en bild (eller många) från Andres nu, dom håller ju på och "jobbar" i lägenheten nu med Puua och brorsan Stefu. Som sällskap har dom lite "Merilä-dricka" så jag undrar ju hur lägenheten ser ut imorgon....

Dom har ett litet inflyttningsparty där verkar det som!

Skål!?


No komments.



Jaja, hoppas dom har kul iaf!

Nu ska jag dega framför TV:n igen och se på Idol utröstningen!
Godiset ropar på mig också!!!


God Natt alla kära läsare.


Kommentarer
Postat av: ginger

Hej!

jag jobbar som home carier här för age uk, jag går hem till dom äldre och hjälper dom med vad som behövs, som personlig vård, frukost, lunch middag och mediciner, otroligt härligt jobb, i sverge jobbade jag som personlig assistent så detta var i min stil, håller på att kan få en utbildning till nurs, sjuksköterska så vi får se, har andra planer, vill öppna mitt eget cafe så det hoppas jag på, har hittat lokal så vi får se vad som krävs... Men jobbet är underbart, alla är underbara, förutom nån då, men jag lyckas charma dom och dom trivs med mig, älskar deras historier och bara vara i sällskap med dom så mina helger är underbara <3 saknar idol ibland ju, men vi har xfactor här i uk.. Känner igen mig i ditt inlägg när alla människor kommer och frågar om det är ens egna barn, jag har ett baby face är 32, så ingen tror med att jag är fyra barns mami, jag blir lite besviken för jag är vuxen och har massor ansvar, visst är det underligt hur folk är? för jag gör det inte... Beklagar sorgen med, ta hand om er, tack att du kikade in i min blogg

kram!

2011-11-04 @ 23:39:52
URL: http://gingerstrohoppkarlek.blogspot.com/
Postat av: Isaks mamma

Haha, ja det kanske är både snett och uppochner när du kommer till lägenheten nästa gång ;) ! Men vad alla ställer upp och hjälper er att renovera, helt fantastiskt! Det är ju jättebra för då tar det ju inte sån himla tid heller, innan ni kan flytta in i ert nyrenoverade, fina hem! Ha en trevlig helg!

2011-11-05 @ 07:46:37
Postat av: Marie

Mina favoriter i Idol är Robin, Molly och Moa, tycker dock att hela programmet liknar en sångtävling för tonåringar, hade önskat lite mer variation i åldrarna,som de har i Truel Talant, eller i X- factor i USA, det hade varit lite mer spännande och intressant, men men, som sagt jag har 3 favoriter och om de åker ut, så kommer jag ej att titta mer, samma sak hände förra året, då Jay vann, slutade titta då mina favoriter åkte ut,

Vi har också fredagsmys här hemma, det är så skönt och härligt, vi har lördags och söndagsmys också.

Vi kommer att fira jul hemma hos oss och så kommer mina föräldrar hit, vi kommer även att fira nyår hemma hos oss, för det är det bästa för våra vovvar, när det smäller och har sig, så är de tryggare hemma, och jag tycker det är mysigt och skönt att få fira jul i sitt eget hem....vi firade julen 2009 i Mo i Rana i Norge, hos Frodes mamma och styvpappa, där var även hans syster,systerdotter, bror och brorssöner, så det var många människor och det är trevligt, vi är ju vana att det är bara jag och Frode och mina föräldrar. Kramar till er och trevlig helg.

2011-11-05 @ 17:34:09
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback