Finland

Halloj!
Sorry för den dåliga bloggningen under dan, jag har känt mig lite krasslig och knappt kunnat ta mig ur soffan på hela dan.

Kikar in lite snabbt och tackar för alla kommentarer, det värmer att ni tar er tid för att skriva nått till mig! :)

Ikväll åkte Mummu, Karo, Felicia och Dewin till Finland för att gå på Minnas urnsättning.
Jag önskar att vi hade kunnat vara där vi också. Andres ville också det, men det gick bara inte, vi har verkligen inte råd just nu med flytt, renovering och allt. Men Minna vet att hon finns i våra tankar ändå! Och efter att ha sms:at med morbror Lasse så känns det lite bättre.

Jag avslutar detta inlägg med en låt som träffar hjärtat i dessa svåra tider.
Den heter "Fattades vingar" och är alltså på finska.



Kommentarer
Postat av: Fia

Japp, barnen är klara.Men känner jag mig själv så kommer det bli nån mer ;)



Tjejerna får....Hello Kitty Sparkcyklar, en stor valgunga från Little Tikkes som dom kan ha inne och ute och gunga 3 på, Barbies, My Litle Ponny, kastrull set, plast bilar, "duplo" med Hello Kitty, Hello Kitty pottor...nu kommer jag inte på mer.



Neo får...en riktigt bandymålvakts hjälm, en bmx hjälm, tröja, fillingar, Tech Deck (fingerboards), sängkläder med kizz, fotbolls bilder till sitt album, flyrflyz...nu kommer jag inte på mer.



Han fyller ju den 11 dec och kommer få massor då också =)



Nu ska jag bara hitta till resten av familjen och det är det svåra.

2011-11-17 @ 22:20:24
URL: http://www.sofsan.se/
Postat av: Rockmom

Vi mår faktiskt riktigt bra nu just

Och tänk, jag har för ovanlighetens skull handlat hela TRE julklappar redan



Beklagar er sorg!!

2011-11-18 @ 04:57:10
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Postat av: TÄVLING PÅGÅR - Mamma Till Vincent&Linus

jora de går åt rätt håll iaf så vi hoppas de läker bra nu =)

kram

2011-11-18 @ 09:02:58
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback