Bastukväll med tjej-ligan

Igår var jag på välbehövlig bastukväll med mina tjej kompisar.
Riktigt skönt att basta och skvallra lite med brudarna och bara vara "Satu"!

Kicki hade ordnat allting så fint och mysigt för oss! Hon bjöd oss t om på lite bubbel och grejer ;-)



Jätte mysigt hade vi
Vi hann prata en massa, basta en massa, och bara vara. Tog några roliga bilder också, men det är inget att visa upp på bloggen, med oss med bara handukar på, hahaha... Riktigt roligt var det iaf!

Sen pratade jag med min mamma i telefon som var hemma hos oss med barnen, hon berättade att Kockis (Danilo) saknade mig och stod titt som tätt vid ytterdörren och ropade på mig, så då var det dags att gå hem.
Tack Mummu för din otroligt välbehövliga hjälp! Rakastan!
Tjej-ligan fortsatte vidare för att göra stan osäker, thihih... 
TACK tjejer för en mysig kväll! Det måste vi göra oftare!



Jag kan lova att jag somnade som en stock igår kväll! Vi hade tagit fram en massa mys, tjejerna, som fått gå och lägga sig 189.30 varje kväll nu fick vara uppe och mysa också. Nicole somnade med armen hårt kring min hals, Vanessa låg på min mage, och där somnade även jag (!!!) som ALDRIG (läs aldrig) somnar på soffan! (somnade redan vid nio) Varsågod, jag vaknade efter 3 timmar och trodde att jag bara nickat till lite. Andres var väl inte så glad över sin mys-sällskap... Men när jag väl hade vaknat så orkade jag vara vaken en stund till :)

Mysigt var det i alla fall!

Wops, det blev en del inlägg idag, hoppas ni orkade med det...?
Nu ska jag ta och sova lite skönhetssmömn (behövs i massor!!!) så vi hörs imorgon.

Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Niikki

Den sidan är verkligen kanon, känns som man kommit till himmelriket med alla dom fina sakerna :)

Förut skrikiga barn så mår vi kanon :) Dock börjar Caspian sömn strejka, han som alltid vilj sova i vanliga fall. Hur är det med er?

2011-11-06 @ 23:10:19
URL: http://mammaniikki.blogspot.com
Postat av: Karolina Nordling

De va mysigt art basta. Och skönt att du kunde vara med...

2011-11-07 @ 07:46:20
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback