Hello, hello!

Hejsan alla läsare!
Tack för era "krya-på-hälsningar, verkar som att dem hjälpte!
Nicole mår bra idag, men för säkerhets skull har vi stannat inne denna förmiddag.
Igår vaknade hon till vid 22-tiden, då fick hon lägga sig i vår säng, hon somnade snabbt igen. Hon vaknade till flera gånger på natten, alldeles jätte varm, men så somnade hon om lika snabbt.
På morgonen vid 8.45 vaknade hon och var mycket piggare och feberfri.
Nu har jag fått i henne lite lunch, och så åt hon en glass också nu när alla andra sover.

Eftersom jag ligger efter med bilderna, här kommer ett litet bildregn!

(Måndag)
Bessa på våran nya favvo lekplats

Nukke & Dani

Emma & Nicole

Jag vet inte hur många gånger dem åkte upp och nerför kanan, men dom tyckte att det var jätte kul och dom vågade själva! (Vilket mamma också tyckte var skönt!;) )

Anna och jag hade tjej-snack med grabbarna tjuvlysnande i knäet...

Puua kom också förbi och lekte med barnen, och efteråt bjöd han oss på glass hemma hos dom!
Nicole var så gullig som ville ge till grabbarna hela tiden...

(Tisdag)
Lek på Port 73

(Onsdag)
Mysdag med en febrig Nicole...

Sötnosarna!

Jonathan är så duktig, han vill verkligen vinna tävlingen om vem som ska lära sig att gå först...

...Och så öste regnet ner. Riktigt mysigt att man har inglasat balkong så att man kan sitta därute och se hur regnet piskar mot fönstrena... Tyckte att det tom haglade?? Kan det verkligen stämma?


Och så kom Mummu med en påse nybakade bullar till sjuklingarna! Tack Mamma!


Wops, dessa bilder är nog en vecka gamla... Hittade dom på min mail, jag har tagit dem med mobilen...


Och dessa är från förra fredan när Nicole och grabbarna var hos Mummu och Puua, när jag och Bessa hade våran Mamma/Dotter dag.

Gossarna älskar att jaga ankor!

Bildbevis: Det slinker in hinkvis med sand tydligen...


Kommentarer
Postat av: boosse

Ingen aning om när de börjat med sådana dumheter men det måste vara något nytt.



Vad du är stark! verkar som du är ute och hittar på roliga saker med dina barn varje dag. Att du orkar!

2011-05-26 @ 21:04:56
URL: http://boosses.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback