JAAAAAAAAAA!!!!! VM - GULD!!!!!





JAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!
Är sååå otroligt GLAD just nu! Jag bara njuter! ÄNTLIGEN!
Telefonen blev otroligt tyst efter 1-1 målet...
Vad kan det bero på?

Finland slaktade Sverige med 6-1! Sverige ledde med 1-0, och när det bara var 7 sekunder kvar av andra halvlek kvitterade Finland. Den tredje och sista perioden härskade Finland, och vann alltså med otroliga 6-1 !!!

UP YOUR´S Svenska tidningar och alla ni andra som alltid tar ut vinsten i förskott och skriver en massa skit.

Vad ska tidningarna skriva imorn då? Att någons kusins mormorsbrors pappas granne var svensk, att det var just DÄRFÖR som Finland vann?


IHANAA LEIJONAT, IHANAAAAAA !!!!!!


Kommentarer
Postat av: BB Stefu

2 första perioderna gjorde mig 10år äldre...



2011-05-16 @ 00:01:08
Postat av: Tina

Är så himla glad över att Finland tog guld. Grattis Finland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-05-16 @ 00:04:22
Postat av: Helena

Haha, vad underbar du är på att skriva. :)

Du har ju helt rätt i att väldigt många tar ut vinster i förväg, sen får de storstryk.

Eller så skyller de på nå struntsaker; "jag hade fel färg på klubban", "jag satte min turmaskot på fel ställe i omklädsrummet", "min tjej gav mig fel frukost imorse". :)

Sov så gott, från Söderhamn

2011-05-16 @ 00:15:15
Postat av: Karolina

Ja de e klart, nån jäk.. bortförklaring kommer de på !!!

2011-05-16 @ 07:11:29
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Taru

mormorsbrors pappas granne... Hahaha va skönt du är gumman! Men så brukar det ju va.. Svenskarna skyller ifrån sig :-)

Jäklar va duktiga finland var! Nu ska vi vara stolta och njuta av denna seger en lång stund! :-)

Kraaaam!

2011-05-16 @ 09:31:57
Postat av: mummu

Dem 2 första periorderna lekte Finland lite ,att dem inte kan,men på tredjen perioden började dem spela,och resultatet vet väll alla,,,hih IHANAA LEIJONAT IHANAA. :))))))))))

2011-05-16 @ 11:15:17
Postat av: -Santsu-

IHANAA LEIJONAT IHANAA!!!!



Jee,aivan tajuttoman magee ottelu. Ja kaikista parasta täs on se että Ruotsi oli niiiin varma TAAS voitostaan Hahhaaa,mites kävikään. Mites se sanotaankaan että ahneella on pas*kanen loppu,hihhiii!!

Nyt on hyvä olla suomalainen ja varsinkin siellä ruotsissa!



2011-05-16 @ 13:01:44
Postat av: Josephine

wuhuuuu!!! Det var rätt stort party ute i helsingfors igår, med all rätt :) fast själv var jag ju hemma med vår lilla baby, men "hengessä mukana".



På vilket sätt är du finsksläktad?

2011-05-16 @ 13:17:45
URL: http://mumintrolletjosephine.blogg.se/
Postat av: BB stefu

http://www.youtube.com/watch?v=t-ZtiI89aTU

2011-05-16 @ 14:35:03
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback