Satu´s S V A R

Och så var det dags att svara på kommentarer igen :)

Jag har fått en massa svar ang. lösenords skydda bloggen, jag svarar till er alla här:
Ang. Lösenordsskydda bloggen så har jag inte bestämt mig ännu. Vissa av er har tipsat mig att man kan skydda vissa inlägg bara, så det ska jag kika närmare på. Om jag väljer att lösenordsskydda hela bloggen så ska jag självklart ge mina trogna läsare lösenordet . Detta gäller ju er som skriver till mig då och då, hehe...
Att ha en till, en privat blogg är inget för mig, jag vill ha EN där jag kan skriva om allt.


Cecilia
om Lösenords skydda bloggen?:
Ja det är många som skyddar sin blogg. Jag kan förstå det. Jag läser din blogg varje dag och tycker att det är jätte roligt och jag är jätte impad över allt du orkar. Jag har 1 liten som är 2 månader och det räcker och blir över i bland:)
Ha en bra helg!
SVAR: Tack för ditt kommentar! =) Vad heter din bebis? Ha en bra helg du med, Kramar!

Isaks mamma om Lösenords skydda bloggen?:
Förstår dilemmat, måste va jobbigt att vilja skriva av sig och ändå behöva tänka efter innan om man kommer ångra sig efteråt... Hur många besökare har du dagligen? Hoppas hela familjen får en mysig och kul helg!
SVAR: Jag har mellan 250 till 300 besökare dagligen (Tackar och bockar)

Santsu- om Torsdag:
Jonkun verran seuraan eli sen verran mitä tältä rumbalta kerkee!!
Kaipa se olis mahtavaa jos Ruotsi ja Suomi kohtais.... Ja tietenkin että Suomi voittaisi!
Kumpaa sinä kannustaisit jos näin olis että finaali matsi olis Suomi-Ruotsi?
SVAR: Terve Santsu! Tuun aina yhtä iloiseksi kun kirjotat mulle! Mistä muuten löysit minun blogin?
TIETYSTI minä kannustan Suomea! AINA! =)

Mamus
om God morgon Söndag!:
Hej Satu jätte fina bilder som vanligt, säg till Andres att strömmingen har kommit in på Gålö nu, så han kanske kan få ihop till en middag till er, kram från mamus
SVAR: Hej Mamus! Jag ska hälsa honom det, hahahaha....

Olivia
om VideoFyMe:
Hur gamla är kusinerna? (tjejerna som brukar va hos er, Emma & Felicia heter dem eller?)
Har dem några syskon hur gamla är deras syskon isf?
När är dina barn födda?
Typ 20 maj 2007,7 jan 2009 och 10 okt 2010 (ex)?
SVAR: Hej Olivia! Kul att du hittat till min blogg =) Deras kusiner- Emma fyllde 9 år i mars och Felicia fyller 9 i augusti. Emmas lillebror heter Sebastian och yller 6 år i juli, Felicias lillebror heter Dewin och han fyllde 4 år i april.
Mina barn- Nicole är född 30 maj 2008, Vanessa 26 juni 2009, Danilo & Jonathan 8 april 2010

Om jag har missat någon, hojta till!

Kommentarer
Postat av: Angelica - Isaacs mamma

Å tack :) Nu är det verkligen inte lång tid kvar, bara 1 månad snart :) Vi mår bara bra, trodde Isaac skulle åka på en förkylning snart då han varit snuvig men det verkar ge sig innan det ens hunnit bryta ut, tur det :) Själv börjar jag känna att det inte är lång tid kvar nu till förlossningen, är super trött på dagarna och måste hitta på något att göra annars somnar jag ;) hehe. Allt bra med er?

Kramar!

2011-05-14 @ 17:24:25
URL: http://flisaflikka.webblogg.se/
Postat av: Anna

Mitt hockey intresse har svalnat sen jag flyttade hemifrån.



Min finska är rätt kass. Förstår hyffsat. Enda gången jag pratar finska med barnen är när jag svär! :)

2011-05-14 @ 17:29:51
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: angelica

haha jag brukar oxå svära på finska inför barnen..



Men du måste ge mig koden om du fixar det.

Kikar in lite då och då.

Så mycket fina kort på barnen.

Att du orkar och hinner blogga så mycket!!



Du kan inte länka till min blogg på din sida?



Skulle vilja byta ut mina bilder..

Du har ingen kontakt som kan hjälpa med det`??7



kram

trevlig måndag!

2011-05-15 @ 22:39:31
URL: http://sagaochfilipsblogg.blogg.se/
Postat av: -Santsu-

Moikkismoi!



Kiva että kommentit ilahduttavat. Mutta niin sinun blogikin minua. Kiva lukea kun on niin paljon samaa ja pystyy monesti samastumaan. Esim.Kaksoset,monta lasta ja iloinen ote arkeen vaikka raskasta onkin.

Tapasin mieheni kun hän oli portsarina baarin ovella ja ymmärsin että niin sinäkin tapasit Andresin.

Ja hahaa,minun syntymäpäivä on myös 9pvä,sinulla 9.6 minulla 9.7. Aika hauska!



Jotain googlasin ja sitä kautta löysin blogisi ja jäin heti koukkuun. Ilahdutat kyllä aina teksteilläsi. Olet aito ja avoin joten jatka samaa mallia.

Mukavaa viikkoa teille ja nyt voisi jo se aurinkokin alkaa paistamaan :)

2011-05-16 @ 13:08:19
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback