♥ JONATHAN ♥

Och så fortsätter vi med Jonathan!
Sist OCH minst!


Namn: Jonathan Oscar Hugo Gonzalez
Smeknamn: Jonah, Jonsku, TanTan, Mato (=Masken)
Födelsedag: Den 8 april 2010
Ögonfärg: Ljusblåa
Hårfärg: Ljus brunt
Horoskop: Väduren

Vart bor du?:
Sverige, Stockholm, Haninge.
Vart är du ifrån?: Mamma är finsk, pappa är från Uruguay, jag är född i Sverige.
Familj: Pappa Andres, Mamma Satu, Storebröder Diego & Micael, storasyster Patricia, Nicole och Vanessa och min tvillingbror Danilo (jag är dock 7 minuter yngre...) Roligt att veta att jag föddes med SEGERHUVA.

Favorit rätt: Nu börjar jag gilla all slags mat, men jag gillar mat där jag får äta själv... pommes, köttbullar...
Favorit film: Toy Story (?)
Favorit sport: .....Krypa överallt. Gillar att se på Hockey på TV. Speciellt när Finland vann VM-Guld. Hahaha... 
Favorit skådespelare: Har ingen...
Favorit godis: Kakor
Favorit leksak: Dammsugaren och fjärrkontroller, sladdar, och mina systrars småfigurer
Favorit lek: Gå med bilen jag fick i födelsedags present, leka med dammsugare...
Favorit låt: Susanita tiene un raton
Vad vill du bli när du blir stor?: Hmm.... får jag fundera på saken?
Vart vill du bo i framtiden?: Hos Pappa och Mamma.

 Tycker om
: Leka med syskon, bada, dammsuga, gosas, utforska allt, klappa händerna, lära mig gå, lära mig prata- jag är GRYMT duktig på det...
Tycker inte om: Att byta blöja, jag vill helst inte ligga stilla då.

SENAST JAG:
Skrattade:
När jag stod alldeles själv och klappade händernaDå var jag stolt!
Grät: ...När jag sen landade på rumpan, det var inte lika roligt.

Filmen du såg:
Har inte sett en hel film...
Tuggade tuggummi: Har aldrig provat.
Sång du sjöng: Hellllloooooo??
Filmen du såg på bio: Ingen har tagit mig på bio..
Vilka länder har du besökt?: Finland
Sån här är jag: Glad, snäll, rolig, nyfiken, gosig, lär mig saker snabbt, charmig, pappig....

Här har ni några bilder på mig under dessa 13 månader jag levat!
Enjoy!

Här är jag alldeles nyfödd

Det där är jag, men den fina (!?) vita mössan...

Hmm... jag är den som..... (help?!)... öhm... Jo! Jag låg nästan alltid till höger, så det är nog jag det? Mammaaaaa???

Samma sak här, tror jag...

Nu VET jag att här ligger jag till vänster. Brorsan är hungrig bredvid..

Jag med min 9 månader äldre storasyster Vanessa

Me and my bro
(jag till höger)

Vi gosar med vår Pappa

Ute på promenad
(jag till höger)

Zzzzzz

Gos med Mamma

Några fler bilder på mig...

.... och brorsan


Här är jag nu! I full färd med att upptäcka världen!

Jonathan- Mamma är så stolt över dig, min lille kämpe! Jag älskar dig så mycket att du aldrig kan föreställa dig! Du är min solstråle!
Rakastan.


Kommentarer
Postat av: Karolina nordling

Herregud va små de har varit! :)

2011-05-30 @ 21:18:20
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Hannele - mamma till två prinsar

Men herregud vilka charmisar! ^^

Är bara nyfiken, var det inte svårt att se vem som var vem? visst nu ser jag att dom är olika stora men ändå..det är kanske inte direkt man tänker på :P



Tvillingar facinerar mig så mycket, hihi..

2012-01-13 @ 20:21:28
URL: http://dinmammakanvara.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Åh vilka fina barn du har. de är verkligen sååå söta!

2013-07-25 @ 15:50:56
URL: http://turnt.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback