Gamla bilder

Eftersom jag inte ägde en digital kamera vid tiden när Emma & Felicia föddes, så fiock jag leta efter mina gamla foto album och titta på gamla bilder. Ojoj oj så många fina minnen.....
Jag scannade några bilder, så att jag kan dela med mig av dom fina bilderna! Kan inte förstå att det gått nästan 9 år sen dessa bilder togs...
Eftersom jag själv inte hade några egna barn så blev dessa syskon barn som mina egna barn som jag skämde bort så mycket jag bara kunde. Lite roligt att kläder och saker som jag köpte till dom när dom var små har jag nu fått tillbaka till mina egna Prinsessor.

Jag träffar Felicia för första gången på BB...

Det märks att hennes pappa Patrik är Bajare va?

Emma ute på vift

Jag med Emma

Lika som bär? Hihihi  (Felicia med Tweety)

Jag och Emma

Felicia & Emma

Kolla Felicias min!

Min kusin Noora & Fellu

Emma kör min gamla dockvagn...

Felciia äter Calzone

Felicia, Jag och Karo

Sötnosarna!
Jag fixade en massa tofsar på dom, hahahha...

Vi är på väg till Höglunda badet
Här med Emmas kusin Lukas också


Tänk så fort tiden går. Jag kommer ihåg dessa stunder som igår...
Dom här tjejerna betyder något väldigt speciellt för mig, och jag är glad att vi är så tighta fortfarande.
Dom känns som mina egna barn.

Felicia och Emma- MOSTER/FASTER ÄLSKAR ER!



Jag hittade även denna bild som jag bara var tvungen att scanna in, den är så fin tycker jag.
Det är Andres söner, Diego & Micael.

 
(Vet inte vilket år)


Kommentarer
Postat av: Helena

Kul att få se Emma och Felicia som små också. :)

På bilden där du gjort tofsar på dem, så är den äldsta, med ljusa kläder, väldigt lik Vanessa tycker jag. :)

2011-05-12 @ 19:21:31
Postat av: Karolina nordling

Oh My god haha... Vilka bilder... ;)

2011-05-12 @ 19:47:32
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Sandra, Colins mamma

Ja han trivs jättebra. Vill inte gå hem och personalen tycker det är så roligt att han kan så mycket men endå är minst. Går dina små på dagis? Kram

2011-05-12 @ 21:20:03
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Jätteskönt att han trivs. Personalen har fått ett litet favoritbarn tror jag. Mycket beröm får vi för hans färdigheter och hur pass utvecklad han är. Han blir ensam på måndag. Vi har ju suttit i ett fikarum i en vecka nu så ska bli skönt att göra lite nytta.

2011-05-12 @ 21:35:19
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback