Dewins 4-års kalas!!!

Dewin firade sin 4-årskalas i fredags i lokalen här vi bor, här kommer bilderna!
Innan kalaset tog jag med mig tjejerna ner, låste upp lokalen och hjälpte till att fixa det för kalas ordning. Dom hade med sig en massa ballonger med olika figurer som tog knäcken ur mig att blåsa upp!
Bra att ballongpumpen började fungera EFTER att jag var klar...

Kalas gästerna börjar anlända....

Nicole

Patriks mormor Siv och morfar Raffe med Danilo

Vid kalas bordet

Sen sjöngs det


Grattis Mosters älskling!

Grabbarna vid kals bordet

Nicole, Vanessa & Puua

Jag fick låna Tiina & Jarmos lille Max

Emma och Felicia

"Bessa" och "Nakki" sitter ute och leker med en ny present...

Jag med mina Prinsessor

Glada gänget: Anna, Patrik & Andres

Inne sitter grabbarna och leker

Max med Kicki och mamma Tiina

Nicole och Nea

The show must go on...
Såklart ska storasyster Felicia och kusinerna Emma & Vanessa uppträda på Dewins kalas!

Hejarklacken!

Jag, Max, Tiina, Karo, Anna & Kicki

Musiken sattes på och så dansade och stojade vi med Dewin. Tänk att han redan fyllde 4 år!

Vanessa & Jag

Danilo & Puua



Tack för ett jätte roligt kalas Dewin!
LOVE YOU!

P.S Karo, fionns det smörgåstårta kvar?


Kommentarer
Postat av: Angelica - Isaacs mamma.

Måste bara säga att du ör så otroligt fin! Och dina barn också! Hoppas ni får en fantastisk vecka! :)



kram!

2011-05-02 @ 15:35:20
URL: http://flisaflikka.webblogg.se/
Postat av: mummu

Hej Satu smörgås tårtan är nästan slut ,finss liten bit kvar,kom o ät vet jag,,, hih...

2011-05-02 @ 16:55:55
Postat av: Madeleine

vilka fina bilder!

kram

2011-05-03 @ 09:40:27
URL: http://madeleine82.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback