Whats going on?!

Vad är det som händer med vädret?
Imorse när jag gick upp med tuppen (eller barnen) så badade hela lägenheten av ljus.
Och så framåt lunch så blåste det och SNÖADE !???
Och jag som trodde, eller ja, hoppades att det skulle vara vår och sommar som var på väg!
This really sucks.
Om 2 månader är det Maj månad, och det känns väldigt avlägest när man tänker på att man gick med linne och klänningar ute då!

Nähe, nu måste jag gå och stoppa om en envis liten Bessa Bus som vägrar stanna kvar i sin säng. Sen ska vi kolla på serien "V".

Har ni tittat på den?


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Ja fy för detta väder. Hoppas det blir bättre & slutar blåsa!



Jag har en tävling på bloggen. man kan vinna ett skal till iphone4!

2011-03-10 @ 20:04:25
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: emma

så långt har ja inte tänkt:) Fast egentligen har han mössor, men de får ja aldrig nog av :)



Nej de är inte roligt när barnen är sjuka, men idag hade han ingen feber , men var gnällig o vaknade 5 imorse.. men vi får se. de går ju magsjuka på hans dagis och hoppas INTE han blitt smittad då vill ja gå o gräva ner mig!

2011-03-10 @ 21:27:50
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback