Vars e solen?

Jag som trodde att det skulle vara soligt ute idag när jag vaknade och drog upp persiennerna, men icke sa nicke.
Grått och trist är det ute...

Lite bilder från gårdagens morgon:

Om Danilo har bestämt sig för en väg så har han bestämt sig. No matter what.
Vi sitter och leker med Barbies. Klär på dem och borstar deras hår :)

Igår var det så soligt ute att vi satt ute på balkongen och åt vindruvor och lyssnade på musik. I love it!


Nu ligger de 3 minsta och sover... När dem har vaknat ska vi iväg och handla och låta dem leka i Port 73´s lekhörna.
Andres & Nukke sitter och leker med mobilen, roligt verkar dom ha iaf. Nicole härmar allt som pappa säger och gör, så där sitter hon och pratar spanska och skrattar.

Nicole är jätte duktig med pottan, hon går dit hela tiden. Snart vågar man kanske låta henne gå ut utan blöjan, vad tror ni om det?
Jag tänkte även ta bort pottan och se om hon går till stora toaletten. Vi får se..
Nähep, nu ska jag koppla av en stund innan cirkusen är igång igen.

Ha de så bra!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja de va riktigt härligt väder igår! Myyysigt!

2011-03-17 @ 17:29:42
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Liz

Hej Satu! Solen ar har hos mig!!! 29 grader varmt och jatteskont ute!!! Skickar lite till er! :D Hoppas att allt ar bra med dig och familjen. Har last lite da och da men ar dalig pa att kommentera..sorry! Kram

Postat av: Taru

Hej!



Ja jag tycker det ändå är rätt viktigt att dom får egen-tid också. Julia är ju så himla mammig just nu och vill hela tiden sitta i famnen eller knät. Och kräver så mycket uppmärksamhet. Därför kände jag att det är dags att ha en förmiddag med bara Daniella. Då jag kan ge Daniella kärlek och uppmärksamhet utan att Julia blir sur. Jag tror att dem äldsta (storasystrar & storebröder) faktist behöver ha mamma för sig själv ibland också.

Jag ska göra så att jag ska ha mamma dag själv med Daniella och en mamma-dag själv med Julia ungefär varannan månad. Att jag gör något roligt.

Och det är ju lite fiffigt.. för när jag har mamma-dag med den ena , så får ju den andra en helt egen pappa-dag med pappa :-)

Så jo.. det är klart julia också får det! :-)

2011-03-17 @ 20:04:55
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback