Lördagsmyyys

God kväll!
Lördag kväll nu alltså och här hemma tittar Andres, Puua och min bror Stefu på UFC.
Nicole, Vanessa, Emma och Danilo ligger och sover efter en massa bus och mys.

Jonathan sov jätte dåligt igårnatt, han vaknade till flera gånger pga. snuva, så nu efter att alla hade badat så fick han host medicin och alvedon i hopp om att han skulle sova bättre. Men nyss var jag nere och hämtade upp honom, så nu ligger han och leker här på soffan och kollar på UFC med grabbarna...
Bara han sover när vi ska sova så är jag glad...

Idag träffade vi Emma på Port 73´s lekhörna, och hon har varit med oss sen dess. Hon fick sova över, vilket gjorde tjejerna jätte glada. Och hon är så snäll och hjälpsam att det är inga problem alls med att ha henne här.
Jag tog upp en madrass till tjejernas rum,  så där på golvet sover nu alltså Nicole. Emma ville sova bredvid Bessa. Vi får se hur det gått på morgonen... Jag låg bredvid Nicole tills alla hade somnat, sen smög jag ut...
Hon är så gosig den där lilla tjejen. Vill hålla mig i handen och så smeker hon mig på kinden med sina små lena händer. Och jag får lukta på hennes hår oc pussa på hennes goa kinder... Love it.
Innan hon somnade så sa hon: "Du är värsta snygg Mamma!"  Hahahaa....

Bus på Port 73

Nicole ville låna Danilos plats i vagnen när vi handlade

Shopping syskonen i kundvagnen

Hemma gjorde Andres värsta drinkarna åt oss

Sen kom Puua, Anna & Stefan (Sebastian var och lekte hos en kompis) Men sen tyckte Emma att hennes mamma ska gå hem nu... Vi tog fram godis, chips och popcorn, barnen satt och tittade på Melodifestivalen och vi andra satt i köket och åt räkor, baguetter och annat gott i köket. Jätte mysigt.

Det var tyst i tjejernas rum, FÖR tyst när det gäller Bessa- det betyder att hon gör nåt hon inte ska göra...
Jodå, hon satt och åt Emmas tandkräm.

Såklart är Puua största busen av dem alla, när barnen vill ta det lungt så kommer han och jagar upp dem igen.
Lika många gånger man säger till barnen att lugna ner sig har jag fått säga till Puua också...
Såklart är det Puuas påhitt?


Vad har ni gjort denna lördag?

P.S Mummu- Stefu skulle ta med sig Puua hem sen...
Anna- bäddar du för Puua hos er???

Kommentarer
Postat av: Karolina nordling

Haha värsta snygga mamma! Som enligt Dewin e jag coola tjejen när jag hade luggen neråt!

2011-03-06 @ 08:57:47
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Vi kan absolut ses!

Jag har föresten en tävling på min blogg som skulle passa dig :)

2011-03-06 @ 10:50:49
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback