Tripp till Kungenskurva

Halloj vänner!
Sitter här på soffan och väntar på att Big Brother ska börja.. Nicole och Vanessa ligger och snackar i sina sängar fortfarande, blir tokig på bråk innan det är läggdags, Nicole ska alltid tjata och bråka om att hon vill vara vaken "vähä aikaa" och när jag säger nej blir det värsta dramat...

Idag åkte jag, mina fina svägerska Anna, Emma och Nicole till Kungenskurva. Innan vi åkte så la jag Danilo, Jonathan och Vanessa så att Andres skulle få lite lugn och ro... Dom fick stanna hemma för dom var jätte trötta och hängiga pga. förkylningen...
Nu har Andres gett alvedon och hostmedicin så att dom ska kunna sova bra... *hoppas*

Hur som helst- vi åkte till IKEA, jag köpte en lackhylla för tjejernas mjukisdjur (INGA fler mjuksdjur, blir tokig när inget får plats!) Och så blev det en massa värmeljus, lampa till grabbarnas rum.. Och så blev det fika!
Sedan åkte vi till Toys'R Us och tittade på presenter till de blivande födelsedags barnen. Sista stoppet blev Rusta där jag köpte en rund ryan matta till vardagsrummet så grabbarna kan öva på att krypa utan att halka jämt.

Ops, nu börjar Big brother, kommer tillbaka sen!

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Härligt med Ikea besök!

2011-03-07 @ 05:49:40
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback