"Stora toaletten"

Min goa tjej är så duktig!
Ibland målar jag nog f*n på väggarna och oroar mig alldeles för mycket, för den här dockan kan.
Jag har ju gått och oroat mig om hur jag ska få henne att lära sig sitta på stora toaletten, för hon har bara totalvägrat och har bara velat sitta på pottan.
I förrgår pratade vi om det, och plockade bort hennes potta och sa att nästa gång hon är kissnödig så ska vi gå på stora toaletten. "Okej", svarade hon bara och sprang iväg och lekte.
Efter ett tag kom hon och behövde kissa, och voilá!

TADAA!
Mammas stora tjej!


Jag är sååå stolt över dig Nukke!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Visst är det ju typiskt oss mammor att gå och oroa oss i onödan över allt som gäller barnen.

Oftast sker ju allt som det ska bara barnet är moget för det. :)

2011-03-19 @ 21:35:21
Postat av: Taru

Va duktigt hon är! :-)

2011-03-19 @ 23:10:55
Postat av: Anna

Duktigt!!!

2011-03-20 @ 15:24:37
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback