Pigg och glad

GOD MORGON!

Imorse vaknade jag pigg och glad! Barnen sov hela natten igen, förutom Jonathan som vaknade strax innan 6, pga. ömma tandkött, men han somnade sen snabbt igen.

Idag skiner solen, kanske därför man är lite extra glad?

Fick en ryck idag att jag ska börja fixa och dona här hemma. Ska tvätta alla handdukar och sängkläder, filtar och kuddfodral, dukar, kläder och allt som jag bara hittar!

Är jätte sugen på att möblera om i tjejernas rum, men hur jag är funderar och vrider och vänder på allt i mina tankar s går det inte. Det får helt enkelt inte plats. Ska nog börja spara till en mini loftsäng till dem, så grejer får plats... :)

Första maskinen med tvätt är igång, nu fortsätter jag!

Alla barnen sitter och tittar på Muumi nu, dem har röjt redan hela morgonen- dom ville väl försäkra sig om att jag har grejer att göra idag??

Vad ska Du hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Vi har haft en toppen dag. En glad Alexander, sol, långprommis mm underbart!



Hoppas du fick det städat hemma. älskar när man får sånna ryck!

2011-03-02 @ 16:44:41
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Angelica - Isaacs mamma.

Ja, visst är det underbart att vakna upp och känna sig pigg och glad och faktist städsugen :) Hade också en "sån" dag idag, man får mycket gjort då :)



Hoppas ni haft en toppen onsdag!



Kram!

2011-03-02 @ 16:59:10
URL: http://flisaflikka.webblogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback