.......

Buhuuu, min kamera verkar vara trasig! Ibland funkar den, och ibland inte. Nu går den inte ens att ladda. Som tur är så ha jag vår gamla kamera, hoppas att den funkar...

Världens sötaste Nicole

Världens sötaste Vanessa och världens sötaste Puua  (de kollar på skidåkning på TV)

Sötaste Bessa gömmer sig i sin koja som jag gjorde medans jag möblerade om i deras rum..

Herrarna var inte på sitt bästa humör...

Nicole på vårdcentralen

Gung, gung...

Såhär ligger tjejernas sängar nu:

Dom sover bra på sina nya platser och än så länge har dem inte gått och lagt sig hos den andra.

Nähepp, nu ska jag ta och vika och lägga undans dagens sista tvätthög.

Kommentarer
Postat av: erica

Tråkigt att kameran har gått sönder :-(. Min började ju strula så då övertalade jag Yannick att jag behövde en ny ;-) fick då systemkameran som jag köpte, underbar kamera! Lite stor ibland att ta med, men underbara bilder! jag fyllde år i söndags.. 6 mars. Kramar!

2011-03-09 @ 22:14:07
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Det ser jätte bra ut!

2011-03-10 @ 06:19:01
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback