............ Ssorry- jag ser DDUUBBEELLTT............

Jag har suttit här vid datorn hela kvällen och överfört alla bilder från båda två kameror och sorterat dom så att jag "enkelt" vet vilka bilder jag vill ha och kan ladda ner till bloggen. Jag blev klar nu och det blev hur många bilder om helst, vilket kommer att ta en evighet att ladda ner... Nu börjar jag se dubbelt tack vare det här så jag börjar lägga in bilder imorn istället. Får göra det i olika "omgångar" så att ni slipper vänta alltför länge

Idag gick vi till Mummu och Puua efter att Andres kom hem från jobbet. Vi hämtade med oss pizza och njöt av det fina vädret, sedan har vi bara tagit det lungt.... badat, barnen har lekt... same, same.

Och som sagt, nu börjar jag se dubbelt så det är bäst att jag avslutar det här...

Jag lägger in dessa bilder från idag iaf:

Vi hann med en liten play-date med Taru och hennes tjejer Daniella och Julia innan vi gick till Mummu & Puua...


Stefu kom dtit med Emma och Sebastian, och även Anna kom dit efter jobbet en snabbis!

En trött Danilo

Anna möttes upp av ett gäng busfrön

Danilo myser med Gudmor Anna


Imorgon har vi tid på NEO i Huddinge med twinsen. Bara någon vanlig 1-års kontroll (korrigerat)....

Näe, nu ser jag t om TRIPPELT! Gotta go!
/Love

Kommentarer
Postat av: J

Ni verkar vara en riktigt mysig familj! Det är kul att läsa om familjer med tvillingar i samma ålder som mina!

2011-06-28 @ 08:46:53
URL: http://livetmedpiffochpuff.blogspot.com
Postat av: Anna Köhler

vad dina tvillingar växer har följt er sen dem var nyfödda jisses :)

2011-06-28 @ 12:37:47
URL: http://www.annakohler.bloggplatsen.se
Postat av: J

Jag har tvillingtjejer som efter sommaren fyller ett. Era pojkar är väl lite äldre?

2011-06-28 @ 17:47:40
URL: http://livetmedpiffochpuff.blogspot.com
Postat av: madeleine

tack, det är bra, men har fortfarande gegg i ögonen på barnen. varit på skånes djurpark igår, roligt!

Nattis ska dra ut en tand imorgon stackarn. först ska vi på fotografering till tidningen.



fina bilder på barnen!

kramar

2011-06-28 @ 18:28:52
URL: http://madeleine82.blogg.se/
Postat av: Linda - 3barns tvillingmamma

Grattis i efterskott!! :)



jo, det är inte alls bra med mig. dom tror jag fått en allergisk reaktion på en av mina mediciner. Dom har tagit massor av blodprov och nu även ett hudprov (som jag kommer få två ärr av sen på ryggen)....

jag har lagt upp två bilder på bloggen...



hoppas ni hade det bra i Finland!

Kram

2011-06-28 @ 20:52:07
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej!

Jag heter Maria, har två flickor födda augusti 2008 och maj 2010. Hittade din blogg via Familjeliv tror jag och läser sedan ganska länge tillbaka. Tycker du skriver härligt och personligt! Hoppas jag kan få lösenordet om du skyddar bloggen, även om vi inte känner varandra.

Ha en bra kväll!

/Maria

2011-06-28 @ 21:01:27
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback