Spökhuset

Igår kom Mummu & Puua med Emma och Felicia som skulle sova över hos oss.
Felicia hade med sig en tårta som hon fått från sin farfar Jarmo och även 2 rosor som jag och Andres fick!
Tack Affaj!  Tårtan var supergod!

Andres och brudarna (han säger sig vara van vid att alla brudar hänger på honom...)

Efter att Fellu och Emma tjatat om att gå till det där spökhuset som vi pratade om förut, så gjorde vi det igår. Dom var hur tuffa som helst i början, men sen började det regna.... och vi började prata om alla historier, så dom blev mer och mer rädda. Det hela slutade med att vi alla sprang hem i regnet och låste alla dörrar och fönster!



När vi kom hem satte vi oss i badet: Jag, Felicia, Emma, Nukke, Bessa, Dani och Jonathan.
När minstingarna var klara så satt jag, Felicia & Emma kvar en lååång stund och pratade.
Vi pratade om allt. Felicia anfötrodde sig åt mig helt och jag lovade att hjälpa henne. Och det ska jag göra.

Framåt kvällen fick Felicia ont i huvudet, så vi ringde till Karo som kom och hämtade hem henne och Emma.
Nicole blev jätte ledsen att dom gick, och Vanessa upprepade bara samma sak om och om igen_ "Har ni sommarlov??" det var det edna hon brydde sig om.

Vanessa & Nicole sover på madrasserna som vi la på golvet till Emma och Felicia.

Nicole sov jätte dåligt hela natten. Hon drömde nog en massa mardrömmar. Jag gick upp första gången till henne vid 2.20 och då sa Andres att han redan varit hos henne i över 10 gånger... och jag gick ytterligare 5 gånger. Stackaren... undrar vad hon drömde om? Mammas lilla älsking...
Vanessa var jätte svår att få somna går, hon bara skrek och ville ha något, sen när jag hämtade det till henne kastade hon bara saker. Hon ville prompt sova med den tjockaste boken som går att hitta i deras rum, och så blev hon arg hela tiden för att den vägde så mycket.. Hon var helt övertrött, henne ögon var helt sömniga, men envis som hon är så ville hon inte ge upp. *suck*


Kommentarer
Postat av: mamus

Varsågod Satu! men det var jag Mamus som köpte tårta och blommor hon är som sin bror allt som köps betalar Affaj tror dom men hoppas den smakade bra pussa&krama familjen från mig love you

2011-06-16 @ 10:44:25
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback