Satu´s S V A R

God kväll!
Nu var det visst dags för svar igen, so here we go!

Mummu
om ♥ KÄRLEK ♥:
Satu jag älskar dig, visst blir man trött ibland,och känner att man inte orkar,men det är väl inte så konstigt när man har 4 barn (älsta 3år) som hänger på bena och alla ska ha sitt,och gärna på en gång. Men som du är Satu, du fixar allt. Om du blir trött,eller nått annat ,det är bara ringa ,det vet du. Känn inte att du är dålig mamma om du behöver hjälp, Pua o Mummu kommer alltid,när vi kan,eller så slänger ni kauhut hit,,, hih. Ha en trevlig kväll. LOVE YOU. :)SVAR: Kiitos Mamma! Ni är ett stort stöd! LOVE YOU!

Emma 
om ♥ KÄRLEK ♥:
Hihih dina tvillingar är så söta med dertas kaluffser:) Är de inte dags för första klippningen snart? :)
Vilken storlek har Jonathan och Danilio i kläder? Tycker du inte de är jobbigt med bodysar när dem rä så rörliga:)??
Hur gamla är jonathan och Danilio nu?:)
Många frågor , hoppas ja inte tröttade ut dig:) Kram
SVAR: Nejdå, ingen fara, fråga på bara  Vi har rakat av pojkarnas hår redan 2 gånger, så första klippning blir det inte. Deras hår växer som ogräs. Vi ska klippa dom under nästa vecka, men vill inte förlora deras söta lockar...
Mina små trollungar..
 Jag gillar bodys på grabbarna, tycker att dem är bra och dom sitter på plats. Dom är nu 14 månader (skulle ha fyllt 1 år nu egentligen) och jag köper kläder i storlek 86 till dem.

Mamus
om ♥ KÄRLEK ♥:
Satu du säger så mycket fina och kloka saker så man blir tårögd jag tror nog att du är en av sveriges bästa mammor om inte världens. det är inte så konstigt att så många älskar dig för den du är och vi är 2 av dom kramar från oss Mamus&Affaj
SVAR: Mamus då!  Tack, verkligen jätte gulligt sagt. Det värmer att du ser mig så  Inte för att säga att det är rätt, men jag försöker göra mitt bästa. Precis som alla andra för sina barn. Älskar Er också!
Hälsa Affaj och Mimmi!Och P.S Tack för tårtan

Gabriella
om S O M M A R L O V !!!!!:
Hej. Hamnade på din sida och måste säga att jag är impad! 4 små underverk, sperhäftigt verkligen! Var dom planerade? Själv har jag 2 st pojkar med 15 månader emellan.
Kämpa på och jättegrattis till alla 4a barnen :)Kram
SVAR: Tack så mycket! Ja, alla var planerade, men vi fick en stor och världens bästa överraskning när det visade sig vara tvillingar- vilket alltid varit min dröm att få!  Hur många år är dina pojkar? Kramar

AB om Flyga Drake:
Vilket språk pratar du/ni med barnen? svenska/finska/spanska? blir de två/trespråkiga?
SVAR: Jag pratar finska med barnen, tillsammans pratar vi svenska och Andres pratar spanska med barnen ibland, men hans familj pratar nästan bara spanska med dem. Dom är nu helt 2våspråkiga, men jag hoppas att spanskan sitter snart den också.

Helena
om Danilo- Grusätaren:
Han är ju verkligen en liten go "skit", Danilo. :)
Klarar han sig från att bli dålig i magen av allt grus han äter? Fast han kanske blir en sån som an äta allt utan att någonsin bli dålig, får en dundertålig mage. :)
Kram
SVAR: Hehehe, han blir inte alls dålig i magen, den är nog van, hehehe...

cecilia om Oxnö:
använder inte J bälte i bilstolen?
SVAR: Ja det gör han. Just i denna bild har han tagit bort ena handen, men annars ser du att han har bälte.....

   Camilla
om
My birthday party =):
Heejsan. Det är så otroligt roligt o läsa dina inlägg & kolla på dina bilder.
Ni har verkligen en helt underbar sammanhållning i familjen =) Det är GULD värt.
Vi åker till Öland idag - tillbringar veckan där med djurpark & allt vad det innebär =)
kraam/Camilla
SVAR: Tack! Hoppas att ni får det riktigt mysig! Kika gärna in och berätta hur ni haft det! Kramar

Anna Köhler om Oxnö:
vilka underbara bilder, här har vi inte kunnat bada på två veckor på grund av dåligt väder
vill också säga vilken snygg kropp du har syns inte alls att du fött 4 barn på så kort tid..
SVAR: Visst är det tråkigt att vädret ska styra vad man ska göra på dagarna? :( Tack för fina kommentaren :) Kramar

****************************************************************************************************

Hoppas jag inte glömt bort någon? I sånt fall vet ni vad som gäller- hojta till.


Kommentarer
Postat av: Emma

När han va bebios gilalde jag body, men nu när han knappt vägrar ligga stilla o sparkas coh skriker när man ska klä på honom kläder så är de lättare och snabbare med tröja PLUS att när man ska kolla i blöjan så är de enklare ju:)



Men de är kanon med boy så länge de är bebisar:)

2011-06-17 @ 11:10:14
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback