Play-Date

Igår träffade jag Tiina och barnen för en play-date. Vi gick till en lekplats där barnen fick leka fritt. Även syrran var där en stund med sina barn Felicia och Dewin, Mummu och Puua kom och likaså min bror med barnen Emma och Sebastian.

Det var kul med lite tjej snack, det behövdes. Vi lovade att vi ska träffas oftare, nu när det är sommartider, semester och allt. Lite spontan träffar är alltid roligt!

Vanessa och jag spelar fotboll

Nicole lägger pussel

Att ta kort på Dewin är inte så lätt, han är i farten hela tiden...

Felicia var så gullig som gungade grabbarna och Vanessa- tillsammans med Puua så att jag kunde sitta en stund och catch-up prata med Tiina.

Nicole underhöll sig själv, hon lekte så bra med dem andra att jag knappt såg till henne...

Bööö!

Tiinas son Max ligger och äter kaka i vagnen

Kusinerna gungar...

När jag höll Max så blev såklart Danilo svartsjuk igen... han hängde på mig och tittade konstigt på Max.. Hahaha...

Han fick vara med Gudfar/Morbror Stefu istället!

Helt plötsligt gick solen i moln och det blev helt mörkt. Det dröjde inte länge förrän det började ösregna, åska och blixtra... Lite läskigt tycker jag, speciellt eftersom blixten slog av elen...

Alla drogs till älsklings Puua

Min fina snygging

Regnet öser ner...


Och nu är klockan alldeles för mycket igen...
Tänkte ju skicka in bilderna från idag, men det får bli imorgon då...

 Jag har nog skrivit "Idag måste jag packa" i flera dagar nu, men alltid har något annat dykt upp. Dessutom håller jag på och tvättar en massa kläder, så jag måste vänta tills det är klart, men imorgon måste det ske, för vi åker ju imorn kväll...

Idag har vi iaf handlat välling, blöjor osv. som vi ska ha med oss. Och så har jag hunnit färga håret (nyss) OCH så var syrran här och färgade mina fransar och bryn. Kanske inte det lättaste då alla 4 busungar skulle klättra på mig...

Jag har en massa att berätta, men det får vänta tills imorgon. Jag är jätte trött nu, sov så himla dåligt inatt...
Time for bed!

God kära läsare!

P.S Kicki- Våra tankar är hos dig och din familj!
P.S.2- Anna- Hoppas du mår bättre idag!


































































































































































Kommentarer
Postat av: Ingela

Halloj! Känner igen mig i det där med packandet, lätt att skjuta på det för man vet hur mkt man ska ha med sig! Skickade ett litet mejl till dig igår, vet inte om du fått det - om jag hade rätt adress? Kram & trevlig midsommar i er fina stuga

2011-06-23 @ 01:48:26
URL: http://famjarestedtandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fina bilder som vanligt!

2011-06-27 @ 20:42:35
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback