Mardrömmar......

God kväll!

Jag ligger nere i vårt sovrum med en sovande Nukke bredvid mig och tittar på film.
Efter att Vanessa och grabbarna somnat låg hon vaken i sin säng i över en timme, då fick hon följa med mig ner och hon var överlycklig.
Både hon och jag har drömt mardrömmar i 4 nätter nu, vilket har varit jobbigt för oss båda. Hon har vaknat flera gånger på nätterna och gråtit och skakat. Så jag hoppas att hon kan känna sig lugnare nu när jag ligger bredvid.

Utanför smattrar regnet på fönsterbrädan... Jag undrar hur länge det orkar regna, jag är trött på det nu..

Jahåpp. Nu flög det upp en fot förbi mitt huvud, lilla fröken ligger raklång och försöker ta över hela sängen... This is gonna be a fun night! :-)

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Usch inge roligt med mardrömmar...

2011-06-20 @ 06:17:27
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Sara

Usch inget kul när de ska måsta drömma mardrömmar...

Hur har ni det annars då?

Här hemma är allt bara bra, försöker vara ute så mkt. vi bara kan när det är finväder så barnen får fara runt lite friare å leka i sandlådan osv., idag sa de ju att det skulle bli ostadigt i hela landet men här lyser solen än så länge.



Mysigt för er att få åka till er stuga, hoppas ni kan njuuuta riktigt trots att ni ska sälja den. Förstår precis hur du känner ang. det, man vill ju behålla såna saker som skapat så många fina minnen, man vill ju kunna ha möjligheten att låta sina barn uppleva det också, men det är ju som det är med sånt där, ibland räcker inte tiden eller pengarna till helt enkelt:-(.



Kram Sara

2011-06-20 @ 08:04:55
URL: http://novismamma.bloggagratis.se
Postat av: Angelica

Om hon har svårt att somna för hon är rädd att drömma mardrömmar så gör en drömfångare. Det fungareade jätte bra för Isaac och nu somnar han utan problem igen. Det är inge roligt när ens barn är rädda för att somna :/ Vi gick ut och letade pinnar och stenar m.m och gjorde vår egen drömfångare. Hoppas det blir bra för er snart.



Kramar!

2011-06-20 @ 08:30:21
URL: http://flisaflikka.webblogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback