Kikar in...

Halloj Halloj!
Kikar in lite snabbt här efter att ha läst Aftobnladet. Skönt att läsa att de kidnappade två små flickorna 1 och 3 år gamla har återfunnits välbehållna. Först blev jag livrädd, men sen så förstod jag att det måste handla om vårdnadstvist och att fadern troligen ligger bakom det hela. Hur kan man göra så mot sina egna barn? Hemskt!

Idag är jag barnvakt till Felicia och Dewin medans Patrik jobbar.
Vi har varit ute med Mummu hela dagen, först gick vi till ankdammen och sen lunch som jag tog med hemifrån (och nuggets från mamma) Såklart knäppte jag bilder, men dem kommer ikväll.
Nu är vi hemma, Danilo & Jonathan sover och Nicole, Vanessa, Felicia och Dewin tittar på Nanny PcPhee.

Nu ska jag också sätta mig på soffan och ta det lungt innan bustrollen vaknar.

Idag måste jag ta tag i packningen.....

Vad ska ni göra på midsommar?


Kommentarer
Postat av: Linn

Tittar in & säger hej! :)

Hoppas ni får en fin midsommar!



Hittade hit vid FL, läste en gammal tråd du skrivit om barnen dina :) Hopp finns för alla :)

2011-06-22 @ 15:27:47
URL: http://linfreed.blogg.se/
Postat av: Fia

Han ringde för ett tag sen och operationen hade gått bra =)



Här blir det långbord, tipspromenad och annat skoj hemma hos min mamma och pappa så kommer släkten på mammas sida midsommar =)

2011-06-22 @ 15:28:54
URL: http://www.sofsan.se/
Postat av: felicia

Vi åker till mökki iFinland, ska ni me eller,,, hih. Ha en jätte trevlig helg,alla ni som läser detta.Kram.

2011-06-22 @ 19:04:56
Postat av: Rockmom

Vi skall grilla hemma, bara jag, maken och twinsen, på midsommarafton. De äldre sönerna har eget program med sina respektive flickvänner. På midsommardagen skall vi på ett traditionellt midsommarparty, som hålls i ett uthus :) Det blir skoj!

2011-06-22 @ 19:08:56
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Postat av: -Santsu-

Apua,voiko mitään kauheampaa ollakaan kuin että omat lapset katoaisivat saatikka kidnapattaisiin.

Onneksi ne pikku tytöt lyödettiin!



Mites teille muuten kuuluu? Joko koko perhe innoissaan odottaa Suomeen tuloa?

Meillä vietetään ihan rauhallinen juhannus. Hyvää ruokaa ja oleskelua hyvässä seurassa.

Meillä ollut niin monta kamalaa tapausta lasten kanssa että nyt haluan vain rauhoittua ja nauttia kaikesta ja kaikista!!

Meidän toista kaksos poikaa puri käärme ja sitten mentiinkin vauhdilla ambulanssilla sairaalaan. Ikinä en varmaan ole pelännyt niin paljoa. Ja kaikkea muita pikku tapaturmia joten nyt minun sydän ihan loppu kaikesta jännityksestä.



Hyvää Juhannusta teille!

Mummulle ja Puualle myös mukavaa ja lämmintä juhannusta!!

2011-06-22 @ 21:43:07
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback