Fredag!!!

Härligt med en solig och VARM fredag!

TUSEN TACK för ALLA GRATULATIONER PÅ MIN FÖDELSEDAG!!!! (igår)
Det värmer i hjärtat att Ni kom ihåg mig =)

Igår tog Fernando studenten, vilken vi firade hos Abuelo och Abuela till kvällen. Idag ska vi till Mummu och Puua för lite "födelsedags" grill och fika, fast jag tycker inte att min födelsedag är mycket att fira. Man liksom glömmer bort sig, jag kom knappt ihåg hur mycket jag fyllde :) Hahaha... Snacka om senil i "unga"år!

Nu ska vi ta på oss skorna och gå ut och vänta på Andres, sen ska det handlas!

Önskar Er en härlig helg fylld med värme, kärlek och lycka!


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Va fint! Syns snart! Pusu beso

2011-06-10 @ 14:17:29
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Linda - 3barns tvillingmamma

Hej. Ja efter mycket funderande så blev det p&t viben. Både jag och barnen verkar nöjda med valet!

Idag ska vi på studentfest och imorgon fyller Moa och Elin 1 år!!!! Så snabbt det har gått denna gången.. Vill vara hemma längre ju...



Grattis i efterskott och ha en fin grillkväll!

Kram

2011-06-10 @ 15:54:55
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Helena

Men åh, jag glömde ju gå in igår och gratta dig.... :( Stort grattis en dag i efterskott! Hoppas du hade en riktigt bra dag och att du/ni får en trevlig, lugn och skön helg.

Kram från Söderhamn

2011-06-10 @ 16:43:17
Postat av: Marie

Grattis du fina på din födelsedag, i efterskott, hoppas du har haft en underbar dag......Kram...

2011-06-10 @ 21:12:02
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com
Postat av: mummu

Satu, älskling,28 år sen, kom du till världen(stavning)med akut snitt,när jag vaknade,sa dem att Tuija, du har fått en jätte fin docka,jag fattade ingenting,innan dem körde mig, till dig,och

jag treffade dig första gången,då visste jag ,du var min finaste docka,och jag var så ståld över dig,,och det är jag fortfarande.Satu jag älskar dig så mycket,var ståld över dig själv,för det är jag.Puss och kram. RAKASTAN.DIN MAMMA. :)



2011-06-12 @ 21:51:28
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback