Fittja Festivalen

Halloj!
Lördag kväll nu, grabbarna är nattade och tjejerna har bänkat sig på soffan med en massa chips, popcorn, dricka och godis och en Pippi film. Emma sover över hos oss idag.

Idag har vi varit på Fittja Festivalen nästan hela dagen. Underbart väder, solen skiner och det var varmt och skönt.
Vi har haft det mysigt, gått runt på tivolit där Emma & Micael åkte nån karusell, och så har vi knatat runt och till slut satte vi oss ner på våran filt och bara var. Dem hade en massa uppträdanden som tjejerna tyckte var skoj. Vi åt även en massa Churros! Så goda dom var!

Såklart tog jag en massa bilder, men jag orkar inte överföra dem just nu, jag är helt slut efter denna dag.
Grabbarna också, dom somnade nämligen i gungan hos Mummu & Puua...
Men bilder kommer! U know it... =)

Imorn är det tjejernas kalas, och vi har en MASSA att fixa inför kalaset. Men det ska vi ta tag på direkt på morgonen.... Ska dubbelkolla listan över bjudna, det är många som inte kan komma... :( Men det blir bra ändå!

Hur har eran helg hittils varit?

Nu ska jag lägga mig på soffan jag med, jordgubbarna kallar....


Churros! Har ni smakat? 


Kommentarer
Postat av: Helena

Churros.... har inte hört talas om det ens. :) Vad smakar det som?



Idag har vi tittat på när hästen som dottern rider på helger och lov, fick sitt lilla flickföl. Så himla söt. :)

Nu går hon på sina långa vingliga ben i hagen. Så mysigt att bara sitta och titta på.

Nu ska vi kika på film, bara jag får in dottern från hästarna. :)

Ha de bra.

Kram

2011-06-04 @ 22:01:21
Postat av: Karolina Nordling

Nää har inte smakat, vad är de för nåt?

Underbar dag idag med en massa sol! Love you

2011-06-04 @ 22:20:52
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Marie

Hej, visst är det underbart med sol och värme, det behöver vi alla efter den långa vintern, vad kul ni verkar ha haft, men man blir ju trött efter att ha varit utomhus en hel dag....Hoppas kalaset går kanon bra imorgon.

Våran helg, ja, det är ju lång helg,,,,så idag har jag och mamma varit i Haninge C och shoppat lite och umgåtts, alltid trevligt, på eftermiddagen åkte jag och Frode ut med våran båt , premiär tur, jag älskar sjön, vi la till bakom en ö, det var soligt, varmt och vindstilla, och inga moln alls, vi tog med oss fika och bara njöt och vilade oss en stund...man behöver inte alltid göra så märkvärdiga och stora saker, det viktigaste är att få vara tillsammans med sina nära och kära, det är det bästa....för då känns varje liten sak man gör och dag, helt underbar...

2011-06-04 @ 23:08:31
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com
Postat av: boosse

Ja, antar att jag inte kommer att skratta när när hon blir större och ännu mer bestämd!



Jpo tack vi mår bra. Jag är så trött idag bara.



Har ätit churros en gång och jag var överlycklig för det var det enda snackset jag kunde äta, till och med chokladen de doppade dem i. MUms!

2011-06-05 @ 13:30:48
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

churros är så jäkla gott!

köper alltid de på liseberg vincent gillar de me :D

2011-06-05 @ 15:39:50
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Eva

Ja jag har ätit dem å de är SUPERDUPER Goda!!!



Hoppas kalaset gick bra!!!



Kramiz

2011-06-06 @ 16:44:55
URL: http://dessiochtheosmamma.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback