Varma torsdag

Jepp, detta inlägg har trillat ut lasten, men här kommer den igen, dock några dagar försenad.

Torsdag alltså. En jätte varm och kvav dag. Jag gick ut på våran gård med barnen, dom ville åka rutchkana men väl däruppe märkte dom att den var kokhet hela kanan!

Bessa hade rotat fram solglasögon och ville vara lika tuff som sin pappa och gick ut med sina Princess glajjor..

Bessa Bus

Nukke


Efter en stund orkade vi inte vara ute i den kvava luften, det blev lunch, vila och sen tog jag dom ner till lill-Rudan istället så att dom kunde svalka av sig och bada. Det var skönt, för det var inte alls mycket folk där, däremot var sttora-Rudan fullproppat med folk..

Mina 4 små hjärtan

Tjejrna ska simma efter ankorna

Grabbarna Bus

Sötnosen Jonah

Vanessa gick in med handduken på... så att hon inte skulle frysa när hon badar kanske?

Baka, baka liten kaka- rulla, rulla liten bulla

Nicole sitter och fikar med Domino kakor

Mitt fina gäng tar en fika-paus och njuter av livet...

Min söta docka älskar att plocka blommor 

Vi stannade vid vattnet och tittade när ett par kastade boll i vattnet så att deras hundar kunde hoppa i och simma och hämta den. Det tyckte alla barnen var jätte roligt och intressant. Tänk att så små grejer kan få dom att bli så glada

Min trötta son efter en heldag med bus


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback