♥ Satu´s SVAR ♥

Dags för Satu´s Svar igen, here we go!
********************************************************************************************

Isaks mamma
om ...Trött!:
Googla på Hypotyreos och se om det stämmer på dig. Tänkte på det där med håret också nämligen.
Det är ingen farlig sjukdom så jag vill verkligen inte skrämma upp dig! Man får medicinera hela livet oftast för att få upp nivåerna på ett hormon som kroppen behöver.
Bara ett litet tips från en trött mamma till en annan :)
Kram
SVAR: Tack för tipset, ska kika in på det :)

Anna med 4 prematurer om ...Trött!:
Gravid? =) Kramar
SVAR: Nej, nej! Absolut inte gravid.  Hur mår du? Barnen? Bloggar du? Kommer inte in på din längre... Kramar

Mika om En massa nytt att berätta för Er!:
va söta:D de är så kul o se hur olika barn är fast de är uppfostrade på samma sätt och av samma föräldrar:D Jag hoppas mina barn med blir så. De är så unikt för då har varje barn nått som är speciellt för just den.
SVAR: Ja, det är jätte kul att dom är lika, men ändå så olika alla fyra :) Har du några barn ännu? Kramar

Anonym om Bildregn från dagarna som gått:
härliga bilder! Verkar som att ni har det jätte bra och vilken sammanhållning!
Dina barn är verkligen jätte vackra alla fyra och ALTID så fint klädda!
SVAR: Tack så jätte mycket!


Ett jätte stort TACK till er alla om tips för mitt hår!
Tack för att ni tog er tid att ge mig tips och råd, det uppskattas jätte mycket!
Som det ser ut nu så blir jag nog illa tvungen att klippa av mig håret. Jag får se bara hur kort jag vågar köra....  
Jag har verkligen ångetst! Samtidigt är jag riktigt trött på det här håret... och färgen.

(Nu kommer bilder från dagarna som gått, hang in there! )


Kommentarer
Postat av: Eva

Jo man mådde dåligt och speciellt när i princip va ensam om att sörja (mina syskon va där för varandra inte för mig) Men det som jag tyckte va irriterande och skrämmande va allt om att jag ska ha jag ska ha. Själv ville jag ha gett allt för att få pappa tillbaka.



Nej jag bodde inte hos min farmor. Jag fick en egen lägenhet efter 3 månader. Socialtjänsten ville sätta mig på ett gruppboende för ungdomar med problem hemma men jag hade ej detta problemet det enda va att jag ej hade min pappa hos mig, så jag fick min första lägenhet som 16åring en stor etta =)

2011-07-24 @ 22:23:13
URL: http://dessiochtheosmamma.blogg.se/
Postat av: sussie

halloj!

Vi mår bra, eller iaf alla utom jag som mår illa än :-(

HUr mår ni allihopa? Ni ser ut att må utmärkt föruom din trötthet :-(

Kolla upp om du kan ha brist på något? Järn tex? Det är ju lätt hänt att man glömmer sig själv när man alltid finns tillhands för barnen.

ta hand om dig! Kram

2011-07-24 @ 23:51:41
URL: http://ettmaskrosbarnsblogg.blogg.se/
Postat av: Mika

Jag är 19 år så nej jag har inga barn än:d men jag älskar barn.

2011-07-25 @ 01:48:22
Postat av: Anna med 4 prematurer

Nej, jag bloggar inte längre.. Orkade inte med det..hehe...

Kanske börjar igen, men just nu så..nee..orkar inte =)



Gravid igen hade väl varit najs ? ;) haha....



barnen mår bra, växer o så.. Theodor börjar på dagis i slutet av augusti o jag har sökt in till skolan i höst =) väntar på svar...



2011-07-26 @ 14:24:08
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback