God morgon!!!

God morgon!

Jag ligger i badet nu och läser Aftonbladet via telefonen. Skönt att få ligga här en stund för sig själv såhär på morgonen. Barnen har ätit frukost, blivit påklädda, håret och tänderna är fixade, så nu leker dem en stund.

Igår lämnade vi barnen hos Mummu och Puua och åkte till biljardhallen, där vi mötte upp syrran, Peter och barnen Linus, Filip och Dewin.

Det var första gången jag spelade biljard och det var faktiskt riktigt roligt!

Vi körde i lag- jag och Andres mot Karo och Peter. Det blev oavgjort, så det får vi bli revanch en annan gång. Klockan tickade på så himla fort, och vi var tvugna att gå och hämta våra troll så att dem fick bada och sova.

Nä nu är det dags att tvätta håret och upp och hoppa!!

Jag lägger in bilder från dagarna som gått idag.

P.S Tack för era fina kommentarer och all pepp! Ni e bäst!

Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma till 2 prinsar - TÄVLING PÅGÅR

gu va jobbigt när de blir sådär som i inlägget nedanför :( allt blir ju lixom bara knasigt!



hoppas dagen blir bättre idag =)

2011-07-28 @ 10:05:45
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Linda - 3barns tvillingmamma

Kramar om!

2011-07-28 @ 17:04:48
URL: http://lindabt.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback