Days of our lives

Hello!
Medans jag kollar/lyssnar på Uruguay matchen så skickar jag in bilder från dagarna som gått.

Vill även sända en tanke för Norge och den hemska attacken de drabbades av.
Helt ofattbart och så jäkla hemskt! Går inte beskriva... Sänder styrka till alla de drabbade!
Ikväll har jag tänt ljus för dom.

Brorsan, Anna och deras barn Emma & Sebastian kom på fika. Vanessa fick en jätte fin sparkcykel från sin kusin Sebastian som hon älskar! Vi har länge tänkt på att köpa en till henne, för hon vill jämt låna andras, men dom har vart alldeles för stora. Men den hon fick från Sebastian har 2 hjul bak och 1 där fram. Just perfekt för henne!
Fast hon får sina utbrott över den där cyklen.... Vi var ute och åt tillsammans, promenerade, fikade hos Mummu & Puua och bara umgicks! Jätte mysigt!

Emma & Nukke leker i tjejernas lekrum
Dom leker så fint tillsammans, Nicole har blivit så himla stor på nåt sett...

Grabbarna ute på vift

Bästa Systrarna


Denna dag var det helt otroligt varmt! Kvavt! Vi åkte och handlade och hade med oss glass till allihopa.
Det hjälpte iaf en liten stund

Grabbarna äter varsin sandwich

Mina finaste pojkar! Mamma älskar er!

Puua med Prinsarna

På fjäril jakt!

... Men vi hittade inga så vi hamnade vid ett lekplats istället.

Jonathan och Stefu

Emma och Felicia grillar marshmallows

Pappa Andres och Danilo

Man ska ta det lungt och slappa när man har semester!

Gänget

Stolta morbror Stefan med grabbarna bus

....Om inte händerna räcker till, så..... Hahaha... Eller hur Mummu?

Gänget (Fast det saknas väl någon...?)

Puua på besök & Vanessa med vatten pistolen

Andres & Vanessa ska plocka körsbär


Igår träffade jag min vän Linda och hennes dotter Melina för en play-date. Vi var hos Mummu och Puua, barnen fick äta pizza och leka fritt ute och ha det skoj. Vi räknade att vi var 22 pers hos Mummu och Puua igår. Riktigt mysigt. Min morbror Lasse och Jon kom förbi på kvällen också, och med sig hade dom ett jätte pack med glass som ALLA uppskattade! TACK!
Vi var på lekplatsen och barnen sprang så mycket så att jag tror att vartenda unge somnade som stockar igårkvälll. Det gjorde iaf våra...

Andres bjuder alla på nyplockade körsbär..

Nukke & Melina var identiskt klädda dagen till ära ;) Du har bra smak Linda !

Melina och Vanessa var roliga, dom bråkade och kivades hela tiden. Roligt att se, båda var lika envisa, och så försökte Vanessa förklara saker för henne, hahah, you had to be there...

Linda och Melli

Den blivande storasysterna Melina posar (Linda har bebis i magen)

Mina älsklingar


Helt plötsligt blev det helt mörkt i lekparken och svarta moln tornades upp i himlen. Vi blev lite skraja över blixtar och sådant, så vi bestämde oss för att gå tillbaka till Mummu och Puua, och precis då kom de första dropparna. Vi sprang och sen öste det ner riktigt ordentligt!
Mysigt! Men efter all prat om blixtar som slår ner och dödar folk så var det inte lika kul...
Shit jag måste verkligen ha blivit gammal... Haha, när jag var liten så sprang jag ut så fort det började regna, men nu är man bara rädd för blixten. Vilken kyckling man har blivit!


Och nu vann Uruguay copa-america finalen!
GRATTIS!!!!!!!


Nu har Uruguay vunnit rekord många copa-America titel (15 st)

Diego Forlan gjorde 2 av matchens 3 mål!
Häftigt att hans farfar, hans pappa och han själv har vunnit copa America! Hur coolt som helst, Tre generationer!


Kommentarer
Postat av: Rockmom

Verkar så härligt då ni umgås hela släkten sådär. En riktig storfamilj!



Vi hade skitkul på möhippan annars..fast jag vågade inte dricka nåt, och inte stanna länge, med tanke på de senaste veckornas dåliga nätter...

2011-07-25 @ 07:30:13
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Postat av: mummu

GRATTIS URUGUAY...Jätte kul eller hur Aatu..

2011-07-25 @ 11:03:39
Postat av: Linda och Melli

Hej cuteie! Tack för en underbar kväll!! Dt var riktigt mysigt och verklgen kul att ses igen! Vi gör det aldleles för sällan!! Skrattar fortafarnde åt bessa och melli..riktigt charmiga dom där 2! ;)



Melina fick med sig åistolen hem förresten...vaknade till ett riktigt jobbigt ljud dagen efter och såg att hon gömt den i vagnen ;) sorry!!



Pussar o kramar till er alla och tack till alla er!!!



kramiz!!

2011-07-25 @ 15:58:50
Postat av: mummu

Det är väll bra att man kan hålla klaset med föttena,för händerna är ju alltid opptagna med mina älskade barnbarn.... hih.ha en trevlig dag Satu med dina kära. RAKASTAN PUZZZZ..

2011-07-25 @ 17:52:59
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback