....Bjuder på några bilder...

Hej!
Jag tänkte bjuda er på några bilder medans jag sitter och trixar med datorn
Några blandade bilder på dagarna som gått

Min syster Karolina och hennes son Dewin "Nakki" kom förbi för en liten play-date.
Syrran och jag hann planera lite grejer...

Grabbarna Bus äter frukost...

Danilo tar några steg

Vi tog en promenad till lill-ica och åt glass och vidare sen till Mummu & Puua
Vanessa vid stora lekparken

Nukke hos Mummu & Puua

Dewin, Nicole & Vanessa

Tjejerna följde med sin moster hem när det var mat-dags (dagen då vi städade hemma) THANX SIS!


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vilka underbara ögon Jonathan och Danilo har...!

Tjejerna kommer slåss om grabbarna när de blir större. :)

2011-07-14 @ 21:38:45
Postat av: boosse

vad bruna och fina barnen har blivit! har inte pojkarnas hår blivit ljusare också?

2011-07-15 @ 23:44:08
URL: http://boosses.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback