Yesterday

Och här kommer gårdagens bilder (lördag) !

Tröttisar tittar på film denna lördag morgon....
Andres gick förbi där några gånger, men han såg inte att Nukke satt där mellan sina bröder...

En stund senare kom min bror Stefu, Anna och barnen för fika och spela kort. Och som vanligt vann jag ju hela tiden, jag menar- who else? Right?

Anna är inte alltid så himla rolig, tycker Danilo... Han blir alltid så sömnig i hennes famn...
Mammas glada Jonah! Han är verkligen en solstråle!

Danilo ville gärna vara med och spela....

Och så ville tjejerna bada igen och rita! Den är poppis, våran bubbelkar!
Sen ritade Emma en bläckfisk med riktigt fula tänder (hennes egna ord) på bottnet, så Nicole blev rädd. Hhihihi...

Efter ett tag kom även Sebastian och dök i vattnet
Andres & Stefu  med gullungen Jonah

Syrran och Peter kom förbi innan hela gänget åkte till Valla för att äta mat.
Jag vet inte varför hon ville att jag skulle skynda på med att ta bilden, och varför hänger hennes ena arm sådär...?
Kan du förklara, Karo?

Efter Valla följde Emma med oss hem, dem badade (ja igen) och åt glass i badet. Bessa var tröttmössa och gnällig. Hon gillar verkligen inte när man försöker hjälpa henne med pappret, hon skulle nog ha käkat hela glassen med papper på, om jag inte hade hjälpt till, men då blev de ju världens liv på den lilla människan...
Senare kom Stefu och Anna och Sebastian för att kolla på handboll.

Barnen tog fram leklera och gjorde bollar och gubbar.
Mycket hamnade nog i Bessas mun??

Ser inte alls busig och envis ut??


Och jag vann ju såklart när vi spelade kort på kvällen också. Jätte roligt spel!

Emma sov över hos oss, vilket gjorde Nicole överlycklig.
Jag fick gå upp till Bessa några gånger, för lilla prinsessan hade tappat nappen som låg bredvid henne som hon inte kunde ta upp själv... Vet inte vad hon gör av alla nappar... Hon har en i munnen och två i handen när hon sover, ändå hittar hon inte dem, utan ligger och ropar på mig. Dessutom hade hon strippat av sig blöjan så hon låg där med rumpan i vädret. Grabbarna vaknade också några gånger, men annars så gick natten helt OK.

Kommentarer
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

vilka härliga bilder :D



och va härligt med så stort badkar det hade jag också velat ha :D



sv: tack tack du :)



hoppas ni haft en toppen helg

!kram

2011-01-16 @ 23:16:18
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Karolina nordling

Haha ja de var snarare den vänstra sidan som kantrade..:)

2011-01-16 @ 23:28:03
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback