Snart helg igen

Halloj!
Idag är det torsdag och vi har haft en skön slappardag. Vad har vi gjort då... Hömm...
Andres lämnade sin bil på verkstad och kom tillbaka hem med Puua.
Det fikades och busades...
Jonathan har gått i sin lära-gå-stol och ställt sig vid blomman och drar den fram och tillbaka, som tur är håller Nicole öga på sina små syskon när dem gör hyss, för flera gånger har hon kommit och sagt: "Mamma, nu drar han blommorna igen, TA BORT HONOM!"

Förresten så vaknade Nicole med snuva idag. Lite febrig kändes hon också, så då sov vi hela gänget lite skönhetssömn. Jag sov som en stock och trodde att det var natt när jag vaknade, och då kan jag ju säga att jag har verkligen inget att klaga över hur jag sov igårnatt, för jag sov bra- men ändå har jag vart finito i kroppen idag.

På eftermiddan tog vi en promenad till Mummu och Puua där vi blev bjudna på en massa gott och spelade kort med monster stora kortleken (hittade inget annat).

Efter badet la jag grabbarna, och tjejerna tjatade om att gosa på soffan. T om Bessa sa "Goosha på foffan!"
Nicole låg och ville pilla i våra näsor för att leta efter ärtor, som de gör på Madicken..

Nu har jag precis legat mellan tjejerna i deras rum där vi pratade en massa och skrattade åt Bessa.
Hon pratar så mycket att vi inte ens vet vad hon säger.
"Mamma? jag foffa hultminasits haenlamhisha - Puuaaa!"
Och hela tiden helt allvarlig, och Nicole kunde inte sluta skratta åt henne. Cch så fortsatte det.
Jag sa bara "Okej, det kan vi göra imorgon" och hon godkände mitt svar. Undrar vad hon förväntar sig om det...?

Haha, dessa ungar är för söta. Iaf ibland.

Imorn är det fredag igen. Vart har denna vecka tagit vägen? Det är fredag jämt tycker jag??

Nu ska jag ta fram lite fruktsoppa och lägga mig och dega på soffan, imorn tänkte vi kanske gå till Handen och köpa nya pyjamasar till grabbarna, alla dem har nu är knäbyxor nu! Är det för att de växer så fort, eller kan det vara att jag krymper dem i torktumlaren....? Nää- jag gissar på den första!
Nicole sa att hon ska bajsa på pottan imorn och då ska hon få ett paket- en klänning, och Bessa ville ha en sax och byxor. Hmm....

På promenad till Mummu & Puua

Mosters gamla dockskåp är jätte mysig att leka med!

Jag sa ju att korterna var jättestora...
Gissa om det var svårt att blanda? Jag skyller på att det är därför de inte gick så värst bra för mig...

Gungeligung



Kommentarer
Postat av: Linda!

Tack =)

2011-01-20 @ 22:53:38
URL: http://asomilinda.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Haha ja de e ju för roliga! Undrar vad Bessa vill?;)

2011-01-21 @ 06:50:47
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du att skratt ? Jo men självklart, vem gör inte de ju. Kolla in min blogg & skratta lite om mina skämt är din humor :)

2011-01-21 @ 08:22:01
URL: http://skrattfeber.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ni har så söta barn ni med :)

Våra grabbar är enäggstvillingar, är era också det?

2011-01-21 @ 12:52:45
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Malin

Åååh jag hade ett exakt likadant dockskåp när jag var liten! :) Lite andra färger kanske men annars ser de exakt likadant ut :) Nostalgi!! :)

Kram

2011-01-22 @ 15:18:59
URL: http://malinbergk.com
Postat av: Ingela

Hej tjejen, vad jobbigt med "sjukstuga", vi har ju oxå haft det här hemma sedan innan jul! Ni får nog behålla overallerna på ett tag till ute i kalla Sverige brrr Men nog längtar man tills alla tjocka kläder är väck! Trevlig lördagskväll på er! Kram kram - Ingela

2011-01-22 @ 21:49:33
URL: http://famjarestedtandersson.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback