Träff hos Mummu

Idag när Andres skulle gå iväg och spela poker, så visste vi inte riktigt vad vi skulle hitta på.
Först skulle vi träffa Taru och hennes tjejer, men det blev inte av...
Sen så ringde Mummu och bad oss komma på fika, och eftersom jag gärna ville ut och ta friskt luft så promenerade vi dit. Jag fick slita mig helt varm med pulkan och vagnen... Och tror ni inte att snöret från pulkan gick sönder??
sista biten fick jag dra pulkan så jag fick värsta såren i händerna... Men fram kom vi ändå.


Syrran var där med Felicia & Dewin, och sen kom även Anna med Emma och Sebastian.
Emma & Felicia var inte direkt bästa vänner när dem träffades, så jag fick vara fredsmäklare.
Jag tog in dem i Mummus rum, sen satt vi där på sängen och pratade lääänge om allt som hade hänt.
Det var en massa besvikelser, men till slut lyckades dom bli vänner och lösa allting.
Sen frågade dom om dom fick sova över... men de gick inte idag :)

Fellu med Charmtrollen

Bessa ville hem till sin pappa

Chips och annat gott togs fram, och Pippi sattes på för att få alla lugna ner sig lite...

Nicole, Vanessa & Emma myser

Alltid hamnat man i konstiga situationer när man heter Vanessa & Nicole...
Här åker dom runt i leksakslådor med Felicia och Emma

 Mamma - Son gos

Danilo blev jätte trött av att sitta i Annas knä...

Jaah... Ni ser ju själva?

Jonathan snuttar på sin flaska hos Moster Karo
Det dröjer inte länge innan han lägger en brakare och somnar.

Dags att gå hem! Som ni ser hade jag en massa hjälp!
Tack!

Vanessa & Dewin

Klätter apan Fellu!


När vi kom hem var det bad och myspys som gällde.
Jag tog fram popcorn, chips, dricka och godis och så tittade vi på Let´s Dance, där Stefan tydligen dansade med Hannah Graaf. (Enligt Nicole) What? Att han hade såna talanger visste jag inte. Han är inte bara ett Hannah Montana fan, utan med i Let´s Dance också! (Sorry brorsan, jag såg bilden och var bara tvungen!)
Man lär sig något nytt varje dag! Moahahahahaa....

Alla sover nu, inte ett pip hördes från tjejernas rum när jag lagt dom. Då måste dem verkligen varit trötta!
Fast det är inte så konstigt så som dom busade med sina kusiner

Nu kom mitt hjärta hem!
Det hade tydligen gått jätte bra!
Puua vann och Hjärtat kom 2:a! Dom delade på priset, WoHooo!
GRATTIS!



Nu ska jag lägga mig på soffan och höra mer om hur dagen/kvällen har gått!

Pusu Beso!


Kommentarer
Postat av: Malin & Elise

Eran tvillingvagn är det en Baby jogger isåfall är ni nöjd med den?



Vi väntar vårat andra barn i början av juni och då är dottern ca 22 månader så vill ha en syskonvagn och kollat på baby jogger.

2011-01-08 @ 12:18:08
URL: http://malinmedk.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback