Ny header

Halloj!
Det är nu lördag kväll och jag kikar in här en snabbis och ger ett livs tecken :)
Och så har jag fått klagomål om att det måste ha kommit in något nytt varje morgon, annars är dagen förstörd, och det vill jag ju inte ha på mitt samvete ;-)

Vi har precis tagit ett paus från kort spelandet för Anna åkte iväg för att hämta pyjamas och morgonens kläder till Emma som ska sova över här inatt.
Små grabbarna och Bessa sover, Emma & Nicole bygger lego och Sebastian spelar Nintendo DS...
Nicole får vara vaken så länge hon orkar, eller så länge hon är på gott humör... ;) Vi har ändå inte bråttom nånstans imorn, så hon får sova ut om hon vill.
Bessa sov inte middag idag, vilket gjorde att hon var helt slut och gnällig hela eftermiddan, men hon höll ut till 19.50 ändå.

Annars har de vart lungt idag, Anna & Stefan kom förbi på fika och spela kort, sen kom även syrran och Peter. Och sen åt vi på Valla tillsammans, och sen hem.

Nicole, Bessa, Emma & Sebastian badade tillsammans idag, dem plaskade och hade kul, sen när det bara var Nicole och Sebastian kvar har de tagit olja flaskan och hällt ut en halv flaska i vattnet!!!
Gissa om det var flottigt och kletigt... HEEELA Nicoles hår var fullt med olja, så det såg ut som att hon hade blöt hår hela dagen... Det fanns fortfarande kvar när jag tvättade hennes hår ikväll...
Imorn igen då.

Jag ska lägga in bilder från igår och idag- imorn, för jag e för trött att blogga ikväll....

Förresten- Fick en ny HEADER igår, vad tycker ni??
Det var Melina som fixade det till mig, TACK SÖTIS!

Nu kom Anna, så vi ska fortsätta spela,
Ha en bra lördag!

KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: erica

Jätte fin blogg vännen! Va fina dom är barnen, spralliga och söta! kramar

2011-01-16 @ 09:51:14
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej vännen! Va fint det blev...men du kan ju ge tips om att man trycker på F5 för att se den nya headern om man inte ser den direkt. Jag behövde göra det=)

Allt bra med er annars?Här är det bara bra. Vi ska gå på bio lite senare, ska bli kul=) Kramar

2011-01-16 @ 10:38:50
URL: http://albinsmamma.devote.se
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Super fin!

2011-01-16 @ 13:02:11
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

superfint gumman!!

Bra jobbat melina;)



Vill också göra om min...kan du inte fråga henne hur man gör:)



2011-01-16 @ 21:51:34
Postat av: Mochride - mitt hjärtas röst

Sv; Tack. Jag längtar också jättemycket till sommaren, den kan få börja redan i morgon :)

2011-01-16 @ 21:55:20
URL: http://mochride.blogg.se/
Postat av: Tanna

Hej ! Jag har ju pappan hemma i sommar, så han får ta baby eller hund. Men till hösten kanske bebin kan sitta i bärsele ? Magbilder kommer snart !

Hur mår ni ? Kram

2011-01-16 @ 21:56:30
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Postat av: Nina, ensamstående mamma till Liam

Sv: Han är 16 månader :)

2011-01-16 @ 22:09:55
URL: http://nninaaw.blogg.se/
Postat av: Fia

Vilken fin header =)



Eftersom jag varit hemma över året så kände jag att jag ville komma ut lite.Så jag jobbar en helg i månaden =)Pengamässigt motsvara denna helg en vecka i mammapenning(om jag tar 5 dagar) så nu ska jag spara.För när dom fyller året måste man ju ta 5 dagar i veckan eller jobba.



Tjejerna kom i vecka 34+1 Sist vi va på BVC så motsvarade Nova en 5-månaders bebis så dom är lite små men följer sin kurva perfekt!



Har ni några planer på dagis för barnen?

2011-01-16 @ 22:47:18
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback