Nicoles framsteg på pottan!

Jag är så otrolig stolt över Nicoles framsteg med pottan.
Idag var hon jätte duktig!
Hon fick på sig sina nya trosor och så sa jag som vanligt att hon ska kissa på pottan och så får hon ett tuggummi. Eftersom hon är helt galen i tuggummi (föredrar det istället för godis) så ville hon sitta på pottan direkt- och det kom kiss! Inte sådär jätte mycket, men pottan började spela musik, och vi båda blev jätte glada. Hon fick sitt tuggummi, jag sköljde pottan, och efter 3 minuter ville hon kissa igen.
Än en gång kissade hon (!) och fick tuggummi.
Och så fortsatte hon! Jag trodde att hon skojade med mig, men hon kissade i pottan 6 gånger den närsmsta kvarten, några droppar åt gången, och så fick hon sitt tuggummi. DUKTIG TJEJ!

Deth hände 2-3 olyckor under dagen, men hon är grym!

När hon blir trött så tjatar hon till sig blöjan, och då fick hon den.
Men imorn ska den bort igen under dan! På nätterna får hon självklart på sig blöjan.
BELÖNINGEN=

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

ÅÅ vad roligt. Här har vi tagit en paus pga sjukdom men ska börja igen när vi känner oss bättre.

2011-01-03 @ 12:24:17
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Karolina nordling

Oh va duktig! Hon e inte dum heller, kissar några droppar åt gången så att hon får fler tuggummin...;)

2011-01-03 @ 15:58:19
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback