Jippie, vagnen är såld!

Jippiiie!
Nu har vi sålt även den andra dubbelvagnen! Så nu har vi endast en vagn kvar, och mycket mera plats. Skönt!
Gav med henne även en rosa badbalja.

Jag försöker få alla mina busungar att sova just nu. Nicole sitter på soffan och tittar på TV medans jag har fått springa ut och in med vanessa till hennes rum sisådär 28465440 gånger. Jag tror att hon äntligen har gett upp nu. Grabbarna har sovit sen en tid tillbaka, där är det aldrig några problem.

Imorse kom vår bovärd Micke hit och fixade avloppen i köket. Det var helt stopp där! Fast vi har försökt rensa själva, och t om köpt en avloppsrensning så har inget funkat. Men nu gör det de!
Inte konstigt att det har luktat illa från köket... Men nu är det fixat.

Nu ska jag fixa tvätten, jag har precis tvättat alla kuddfodraler till soff kuddarna för dem hade allt möjligt klet och kladd på sig.

Idag är det pokerturnering för grabbarna, så jag ska hitta på något kuligt med barnen.
På kvällen ska vi iaf mysa hemma, vi köpte en massa gott till oss igår

Snart kommer nog han (Andres) hem från jobbet, men bara för att snart gå igen, turneringen börjar tidigt idag.
Jag lär ju skriva mera ikväll, när barnen sover och jag är uppe själv...

Chao, nu ska jag sätta mig ner vid köksbordet och plocka fram pennor och papper till Nicole. Själv ska jag skriva upp allas födelsedagar på min nya almanacka! 

Kommentarer
Postat av: ginger

Hej!

Först va min tanke att stanna kvar i Sverige och vi skulle träffas då och då, men hela våren och sommaren och hösten vinter utan min man gick inte, jag saknade honom för mkt barnen med, va då i England 5v under sommaren och blev förälskad i staden, så jag pratade med mina barn om att flytta och dom var positiva om flytten, så vi hittade en större hus lägenheten var liten, så jag sålde radhuset hemma i Stockholm för att börja ett äventyr här med min man och barn och jag är så glad att jag gjorde flytten, vi trivs bra här, mina pojkar som är 10 0ch 12 år ska snart börja skolan här. Min dotter på 3år kommer va hemma med mig till september då hon börjar skolan här. Min yngsta en pojke är 10 månader så han kommer ju lära sig flytande. Men mina barn pratar engelska, min man är från kamerun. Så det känns bra här, nog för att många va imot denna flytt så är det de bästa jag gjort för nu är vi en hel familj och sverige finns ju alltid kvar!

Din blogg är fin, har med lite problem att somna dom 2 yngsta. Ha en underbar helg!

2011-01-07 @ 17:01:22
URL: http://itsallaboutmee.blogg.se/
Postat av: Anonym

heluuuuu

Vad roligt med pokerturnering hoppas han tar hem storvinsten hihihi

Ja du det är alltid en pers med nattningen här till slut ligger alla 5 i samma säng men men sånt är livet.

Alvin min minsta kom ju i v 35 och har varit lite orolig med att han inte vill stödja benen mot mina knän var någon av dina barn så kom det av sig själv sen? Det sitter lite oroligt i med tanke på vad jag gick igenom med Leo kom i v 28...? Folk säger att barnen reder i sin egen takt men när bekanta kommenterar att han inte e stark i bena blir man lite oroli

2011-01-07 @ 17:53:29
URL: http://kidsensmamma.blogspot.com
Postat av: Tanna

Jag har ingen aning om det blir en kille el tjej. Har inte ens fått nån magkänsla om det. Flera av mina vänner är tvärsäkra på att det blir en kille. Dom säger att jag är en killmamma.... ? Och min mamma tror det blir en tjej.... om dom ser på UL så vill jag veta ! Tog ni reda på det ? Har du tips på bra affärer med mammakläder osv ?

Kram

2011-01-07 @ 18:27:56
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback